czwartek, 21 listopada 2013

MY HOME: DIY - Ocieplacze na kubki, czyli kubki w swetrach.


Czy może być coś lepszego w mroźne wieczory niż kubek ciepłej, owocowej herbaty? 
Dzisiaj mam dla Was bardzo szybki projekt, który rozgrzeje te zimne, co raz dłuższe wieczory ;-)


DIY: 
Do uzyskania efektu końcowego potrzebowałam: 4 kubki (moje to klasyki z Ikea za 1,99/sztuka), stary, niepotrzebny i spisany na straty sweter oraz sznurek lub to, czym chcecie ozdobić kubek.


Opisywanie, jak to zrobiłam, jest chyba zbędne, ponieważ widać, że odcięłam końcówki rękawów (można po prostu wyciąć pasek i zszyć, jednak ta część jest po prostu gotowcem), wycięłam dziurę na ucho kubka, przeszyłam luźno dookoła sznurkiem, który na końcu ścisnęłam i zawiązałam w kokardki. Filozofia roku ;-)


 Enjoy!

Zapraszam na facebook, gdzie bywam częściej:
https://www.facebook.com/pages/Kasia-Skalska/270029519700669

PS Od jutra leniuchuję - jadę wykorzystać resztki mojego tegorocznego urlopu. Do zobaczenia za tydzień, hej!

15 komentarzy:

  1. 'Czy może być coś lepszego w mroźne wieczory niż kubek ciepłej, owocowej herbaty? ' Pytanie ! oczywiscie ,nie tylko moze ale dobra jest tylko ta z pomaranczą,cynamonem,wanilią, miodem i goździkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowe "wdzianka" na kubeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem herbatoholikiem wiec wszelkiego rodzaju ocieplacze na kubki.. uuuwielbiam! :] a ze robic na drutach nie potrafie:/ (a szkoda..) to szukalam innego pomyslu... no i znalazlam... tutaj:]
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ;) ale czy to sie nie bedzie rozpruwać od dołu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od tygodnia są w pełni użytku i póki co, nic im nie jest ;-)

      Usuń
  5. hahah rewelacyjny pomysł :))) zimowe kubeczki rlz!

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodkie! czytam Twojego bloga od samego początku i uwielbiam go! :)
    ja dopiero zaczynam : wojtomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu! Jutro wpadam do Zakopanego na małą wycieczkę , może Cie spotkam na Krupówkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro jedynie można mnie w Zakopanem zobaczyć, jak biegnę na dworzec autobusowy i wskakuję w autobus do Krakowa ;-)

      Usuń
  8. Przesłodkie są te ocieplacz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow swietny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://mama-tworzy.blogspot.com/ idealnie pasowałyby do kubków, które tworzę.

    OdpowiedzUsuń