poniedziałek, 11 listopada 2013

MY HOME: DIY - Nowe życie starych świeczników | Candle Holders.

W tym rok, po raz pierwszy w życiu, Święta Bożego Narodzenia spędzę z dala od mojej rodziny. Po raz pierwszy na swoim, z własną choinką, kolacją wigilijną, i całym tym świątecznym zamieszaniem. Jako córka mistrzyni świata w domowych projektach DIY, zawsze mówiłam, że swój dom urządzę po swojemu i całkowicie inaczej - bez nadmiaru świątecznych dekoracji, minimalistycznie, skromnie. I oto półtora miesiąca przed świętami, z racji tego, że podjęłam się organizacji Wigilii we własnym salonie, już rozplanowuję ogromną choinkę i... sto tysięcy świątecznych dekoracji ;-) Podobno niedaleko pada jabłko od jabłoni - w mojej głowie tworzą się projekty, które powoli wprowadzam w życie ;-)

Święta kojarzą mi się z przytulnym pomieszczeniem, oświetlonym lampkami choinkowymi, świecami i zapachem drewna. Dziś na tapecie stawiam świecznik, jako maniaczki w tym temacie, jeden z tysiąca w moim domu, któremu nadam bardziej klimatyczny wygląd.

Przed:


DIY:


Świeczniki, podstawki i świeczki najczęściej kupuję w Ikea, dlatego powyższy zestaw kupicie tam za grosze. Do ozdabiania użyję ażurkowego materiału (najlepsza byłaby koronka, ale nie znalazłam dziś w domu zbędnego kawałka) i sznurki.


Po 10ciominutowej zabawie z klejem możecie całkowicie zmienić wygląd świeczników, wprowadzając całkiem inny klimat w pomieszczeniu. Dodatkowo polecam zwykłe świeczki zastąpić waniliowymi lub cynamonowymi i namiastka tego, co nas czeka za półtora miesiąca, gwarantowana ;-) Enjoy!

Po: 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste rozwiązania. :)
    Na szczęście je jeszcze nie muszę się martwić organizacją świąt, pojadę do domu na gotowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu przytulniej w domu z takimi swiecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie ciekawi to kiedy masz ślub , chociaż podaj miesiąc ... tak piszesz o przygotowaniach ,,, wiec jak tp jest ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie!!! masz talent :)) ja też uwielbiam ozdabiać stare rzeczy i nadawać im nowe życie! :)

    OdpowiedzUsuń