poniedziałek, 4 listopada 2013

Strój dnia: Futrzana kamizelka, gruby sweter i spodnie w krowie łaty.


Miały być klasyczne Mom Jeans, jednak wczoraj złapał mnie deszcz, przez co ani dziś spodni, ani tym bardziej zdjęć. Właściwie to zdjęcia są, ale lepiej, żeby nie ujrzały światła dziennego ;-) Spodnie będą później, jak wyschną, zdjęcia tym bardziej.

W dzisiejszym zestawie kolorystyka mi najbliższa, a poza nią totalny misz - masz struktur, materiałów i rozmiarów. Gruby, biały sweter w rozmiarze oversize łączę z futrzaną kamizelką i spodniami w łaty. Tym zestawieniem przesyłam Wam informację, że tegoroczna jesień byłą przepiękna, wciąż nie ma śniegu w Zakopanem i póki co (odpukać!) kurtkę zimową miałam na sobie dopiero kilka razy ;-)


Sweter, spodnie: Zara.
Torebka: stylowebuty
Buty: H&M

+ PS Dzięki za ponad 850 000 wyświetleń mojego bloga i ponad 750 fanów na facebooku - nie wiem, co to się dzieje, ale liczby te cały czas przepięknie rosną, co jest prze-mi-łe! ♥

♫ OneRepublic - Good Life

11 komentarzy:

  1. Ale słodko wyglądasz w tej grzywce ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem całkiem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, taki niekonwencjonalny set :)) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie :) Fajne spodnie, ja w takie krowie łaty szukam teraz swetra :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze letnie gatki mozna wykorzystać nawet jesienia:) ograniczeniem jest tylko wyobraźnia;))
    sie chwali, wyszło bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER WYGLĄDASZ, super spodnie
    pozdrawiam:*


    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka farbką robisz włoski? śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio Garnier Olia 8.31 - http://www.kasia-skalska.blogspot.com/2013/09/new-hair-wrzesniowa-koloryzacja-wosow.html ;-)

      Usuń
  9. Świetny zestaw! wszystko na miejscu, dograne kolorystycznie, nic się nie gryzie, a krowie łaty mają coś w sobie :)))

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń