sobota, 14 grudnia 2013

Klipsy do butów, czyli drugie życie starych szpilek (DIY).

Miałyście kiedyś tak, że pozbywałyście się starych szpilek, tylko dlatego bo były stare i się Wam znudziły? Ja miałam kilkakrotnie, pozbywałam się ich, a na ich miejsce wskakiwała kolejna para, która rujnowała mi budżet. Nie wiem, dlaczego wcześniej w ręce nie wpadły mi klipsy do butów, ani dlaczego wcześniej sama na to nie wpadłam ;-) Ale oto nabyłam takie cudo i wiem, że to pierwszy i nie ostatni taki gadżet w moim posiadaniu - w życiu nie myślałam, że takie świecidełko możne tak odmienić stare szpilki. Już wiem, że moje ulubione buty będę ozdabiać od dziś milionem klipsów, które... sama sobie zrobię ;-)


A jeśli pójdziecie jutro do najbliższego H&Mu i będziecie mieć odrobinę szczęścia, to kupicie na wyprzedaży klipsy z mojego dzisiejszego wpisu za całe 2 złote ;-) W jednym z kolejnych postów pokażę Wam je w całej, przedświątecznej stylizacji, hej!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie rozwiazania:)
    Kochana napisalam do Ciebie na FB, moglabys odpisac?:)
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prześlij mi jeszcze raz wiadomość, bo ostatnio miałam awarię i moje wiadomości facebookowe przepadły ;-)

      Usuń
  2. faktycznie dodają uroku :) szkoda, że wcześniej nie zobaczyłam tego to bym i ja dzisiaj kupiła,a tak to sobie poczekam na następny raz jak pojadę przy najbliższej okazji do najbliższego h&m'u :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby drobnostka, a zmienia szpile całkowicie:). Świetny pomysł!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ZŁOTE?!mamuniu, dlaczego u mnie nie ma h&m? Cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no buty z H&M albo z Deezee faktycznie mogą zrujnować budżet ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam te klipsy:)) potrafią pięknie odmienić buta;) nosiłam już do nude i do czarnych... Kasiu mówisz że za 2 zł?? ciekawe czy u nas też będą;0 bo takich świecidełek nigdy w domu dosyć;))) Pozdrawiam Reni

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie Ci to kochana wyszło, zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Klipsy do butów można kupić bardzo różnorodne i są super pomysłem zgadzam się z tym :) Ja kupowałam na allegro.

    OdpowiedzUsuń