sobota, 14 grudnia 2013

MY HOME: DIY - Gałązki w doniczkach, czyli pomysł na mini choinkę.


Powinnam zacząć od tego, że od kilku dni mój salon wygląda tak, jak na poniższym zdjęciu ;-) Wykorzystuję ostatnie materiały, tworzę i powoli próbuję przywrócić porządek w domu, póki co, z bardzo marnym skutkiem ;-) Dziś kolejna ozdoba, tym razem dla osób, które nie mają miejsca na dwumetrową choinkę - dziś wszystko w wersji mini.


DIY:
Do wykonania dzisiejszej ozdoby potrzebowałam doniczki, gąbki do kwiatów, gałązek świerkowych i czegoś do ozdobienia (w moim przypadku są to sztuczne, plastikowe gałązki z czerwonymi jagodami, które są wyjątkowo udane i wyglądają jak prawdziwe).


Enjoy! ;-)



Moja mini choinka stanęła obok świątecznego krasnala "Menela", który jest aktualnie najbardziej popularną osobą w naszym domu ;-)



PS Gdyby ktoś jeszcze nie miał dość mojej tematyki przedweselnej, to zapraszam na stronę Modne Podhale, gdzie ostatnio udzieliłam wywiadu właśnie w tym temacie. Wystarczy kliknąć w poniższe zdjęcie, a magicznie Was przeniosę w odpowiednie miejsce:

http://www.modnepodhale.pl/strefa-narzeczonych/kulisy-przygotowan-do-cepresko-goralskiego-wesela-blogerki-znanej-fanom-jako

1 komentarz:

  1. świetny pomysł,naprawdę:) jak pojadę do rodziców to chyba też zrobię coś podobnego:)
    dziękuje za inspracje:)
    pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń