piątek, 13 grudnia 2013

MY HOME: DIY - Pachnące, naturalne i świąteczne stroiki ze świecami.

Zapach choinki, czyli zapach jodły, świerku czy sosny, w połączeniu ze świecami, to jest to, co uwielbiam w okresie świąt. Dzisiaj mam dla Was dwa stroiki, na zrobienie każdego z nich nie poświęcicie więcej niż 10 minut, a dostarczycie do Waszego domu ozdobę nie tyle fajną i ładną, co cudownie pachnącą ;-)

 
Moje dwa stroiki są chyba najbardziej minimalistyczne, jakie tylko można sobie wyobrazić - nie ozdobiłam ich niczym, prócz świec. Oczywiście taki jest mój gust, dziś bardzo "naturalnie", w kolejnym poście pokażę Wam, czym można takie gałązki ozdobić, nie używając bombek choinkowych, łańcuchów, ani lampek. Tymczasem mam dla Was kilka zdjęć tego, co aktualnie zdobi mój dom.


Niestety dziś pokażę Wam tylko drugi stroik, który zajął miejsce w moim salonie, ponieważ pierwszy został przechwycony i zabrany, zanim zdążyłam zrobić finalne zdjęcie ;-) Enjoy!

5 komentarzy:

  1. zainspirowałaś mnie święta tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda ;)) w zeszle święta w salonie miałam świeże gałązki i zapach był niesamowity ;)) w tym roku też muszę trochę ogołocić choinki w ogródku ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, zapachniało Świętami..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszystroik to gałązki po prostu związałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przywiązałam do specjalnego, wiklinowego kółka.

      Usuń