poniedziałek, 16 grudnia 2013

MY HOME: DIY - Świąteczna szyszka w roli głównej - choinka z szyszek i choinka w... dzbanku.


Jak zauważyliście w poprzednich wpisach ze świątecznymi ozdobami DIY, najchętniej nie ozdabiałabym gałązek niczym. Lubię naturalny i surowy wygląd stroików, dlatego bardzo rzadko dodaję coś do nich, prócz świeczek. Dzisiejszym wyjątkiem są sosnowe szyszki, które w pierwszej ozdobie będą podstawą, w drugiej fajnym dodatkiem. Ale do rzeczy:

1. Choinka z szyszek.


DIY:
Jeśli mam być szczera, to moją choinkę po prostu wyniosłam z domu mojego guru od projektów DIY, mojej Mamy, jednak jest tak fajnym pomysłem, że postanowiłam Wam go pokazać. Do wykonania choinki potrzebuję dużego kartonu, szyszek, kleju i ozdób choinkowych (w moim przypadku są to czerwone perełki i oświetlenie choinkowe).


 Z kartonu składacie i sklejacie stożek i właściwie to jest najtrudniejsza część robienia tej choinki ;-) Potem przyklejacie do kartonu szyszki, a na koniec ozdabiacie, czym tylko Wam się zamarzy.

Ta-da!



2. Gałązki z szyszkami w glinianym dzbanku.
(czyli wciąż szyszki, jednak w nieco mniejszej ilości).


DIY:
Do wykonania potrzebuję dzbanka, gąbki do kwiatów, gałązek świerkowych/jodłowych/jakie kto woli, szyszek i sznurka.


Wycinam kostkę z gąbki do kwiatów takiej wielkości, żeby zmieściła się w dzbanku. Następnie wbijam w nią i układam gałązki, do których przyklejam szyszki. Banał? Na koniec zalewam gąbkę wodą, żeby stroik wytrzymał jak najdłużej i zawiązuję kokardkę na dzbanku, która łagodzi surowy wygląd dzbanka. Ta-da! Enjoy! ;-)

5 komentarzy:

  1. Jakiego kleju używasz do choinki z szyszek? Twoja choinka wygląda bardzo elegancko, zainspirowałaś mnie do zrobienia własnej ;)

    OdpowiedzUsuń