piątek, 6 grudnia 2013

MY HOME: DIY - Świąteczne, minimalistyczne drzewko z żarnowca.


 Jeśli uważacie, że na choinkę jest jeszcze za wcześnie, a szukacie jakiejś efektownej ozdoby do salonu, która wprowadzi powoli świąteczny klimat, mam dziś coś dla Was ;-)
Ostatnio pokazałam Wam jak zrobić podobną ozdobę, mianowicie białe drzewko (wpis tu: "MY HOME: DIY - Białe, salonowe drzewko ozdobne - alternatywa dla kwiatów w wazonie."), jednak dziś bardziej świątecznie.

DIY:
Do wykonania drzewka potrzebuję: kilka gałęzi żarnowca, wazon, sól i bombki choinkowe.


Po ostatnim drzewku poszłam na łatwiznę i po prostu wyciągnęłam ozdobę z wazonu, która spokojnie czeka sobie w sypialni na oknie, a w gotowy wazon wypełniony solą wsadziłam żarnowiec. Dodatkowo obwiązałam gałązki sznurkiem, żeby moje drzewko nie rozsunęło się na płasko.


Ozdabiać drzewko można czym tylko kto chce, ja wybrałam tylko złote bombki.


Ta - da!



Oto pierwsze z wielu świątecznych projektów DIY, które już zdobią mój dom - mam nadzieję, że uda mi się pokazać ich jak najwięcej na blogu, jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu, którego ostatnio mam naprawdę niewiele. Póki co, szykować gałązki jodłowe i świerkowe, bo to właśnie one będą podstawą następnych wpisów w tym temacie ;-)

PS Dziś 6 grudnia - u mnie ani prezentu, ani rózgi... Święty, nie wiem, co mam o tym myśleć ;-)

7 komentarzy:

  1. ŚLICZNA KOMPOZYCJA - PROSTA A ILE UROKU!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, uwielbiam tego typu, minimalistyczne dekoracje :) Nie przepadam za kwiatami za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, a może post o tym, w jaki sposób schudłaś i jak utrzymujesz taką figurę?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lecę po gałązki, wazon itd i tworzę moją kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie dziekuje za pomysły ....

    OdpowiedzUsuń