czwartek, 19 grudnia 2013

MY HOME: Moje świąteczne drzewko, czyli pomysł na choinkę (part I).


 Dziś kupiłam moje pierwsze drzewko, tak zwane "na swoim i swoje". Wymyśliłam sobie najpierw, że w tym roku będzie ozdobione tylko na biało. Potem miało być złote. Następnie czerwone. I kiedy już stanęło na tym moim, wygląda... zupełnie inaczej, niż zakładałam ;-) Chciałam pokazać w tym wpisie, ale wieczorne światło nie pozwoliło zrobić mi zdjęcia, które oddałoby jego charakter ;-) Także dziś namiastka, w kolejnym wpisie moje drzewko a'la Skalska w całej okazałości. Enjoy!

5 komentarzy:

  1. U nas też "nasze pierwsze" drzewko:D Ozdobiliśmy je tak jak my chcemy- nareszcie!:D Twoje widzę będzie mega smakowite!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudooowna bedzie! Skalska jesteś moją inspiracją !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniałe!!! genialny pomysł

    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Pierwszy raz spotkałam się z takim czymś! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, nie duża ale wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń