piątek, 20 grudnia 2013

MY HOME: Moje świąteczne drzewko, czyli pomysł na choinkę (part II).


W poprzednim poście mówiłam Wam, że miała być cała biała, potem złota, potem czerwona, a wyszła, jak drzewko rodziny McCallister z "Kevina samego w domu" - na mojej choince jest chyba wszystko, co podeszło mi pod rękę podczas strojenia ;-) Oto choinka Skalskich, w tym cudownym 2013 roku, hej!


Nie wiem, jak Wasz przedświąteczny, długi weekend, ale mój będzie bardzo zabiegany - nie tylko w domu, co w pracy, aż do samiuśkiej Wigilii. Dlatego już dziś życzę Wam spokoju i odkrywania prawdziwej magii Świąt w całym tym zgiełku. Powietrza pachnącego wanilią, miłości, miłości i dużo szczerego uśmiechu. I spokoju, mi też go życzcie, bo może mi się bardzo przydać ;-) 
Magicznych Świąt i do zobaczenia, hej!

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna choinka;)u mnie jest złoto-z białymi dodatkami;)
    powiedz mi proszę skąd zegarek?cudny!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna choinka i mogę Ci jej jedynie pozazdrościć bo w moim rodzinnym domu jest zawsze sztuczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne :) Wesołych Świąt !!!!

    OdpowiedzUsuń