sobota, 28 grudnia 2013

Przedsylwestrowy przegląd sieciówek i pomysł na strój sylwestrowy 2013/2014!

Świąteczne obżarstwo było, był też potężny halny, o którym chyba cała Polska usłyszała - powiem Wam, że w życiu czegoś takiego nie widziałam - stałam bezradnie przy oknie i obserwowałam, jak żywioł wyciąga z korzeniami jedno drzewo za drugim i układa sobie je na domach, samochodach i ulicach. Ale gdyby ktoś pytał, to drzewa już posprzątane, śniegu nie ma ani grama w mieście, co trochę popsuło mi plany sylwestrowe (aczkolwiek, patrząc na tutejsze różne anomalia pogodowe, wciąż wierzę, że jeszcze spadnie), resztki świątecznego jedzenia też sprzątnięte, teraz przyszedł czas na wciągnięcie brzucha i wciśnięcie się w dobrą sukienkę ;-) W tym roku, o dziwo, nie mam problemu z sukienką, ponieważ Mikołaj idealnie trafił w mój gust i znalazłam pod choinką cudowność, z jednej z poniższych sieciówek. A jeśli ktoś wciąż szuka inspiracji, poniżej kilka moich propozycji na sylwestra 2013/2014.

Przegląd tego, co teraz znajdziecie w sieciówkach:





Pomysł na ...
czerwoną sukienkę 


Pomysł na ...
małą czarną sukienkę z cekinów


Pomysł na ...
tiulową mini spódnicę



Pomysł na ...
czarne spodnie


Pomysł na ...
jeansy


Enjoy! ;-)

12 komentarzy:

  1. Świetnie to powybierałaś:) Chociaż moja kreacja sylwestrowa jest zupełnie inna (limonkowa (!) sukienka z baskinką + czarne dodatki), to odrobinkę żałuję, że nie zobaczyłam tego wcześniej, bo wersją z czerwoną sukienką nie mogę przestać się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można znaleźć tiulową spódnicę?

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można znaleźć sukienkę z drugiej stylizacji?tą z lewej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobną widziałam ostatnio w Reserved na wyprzedaży ;-)

      Usuń
  4. Mi się własnie marzył Sylwesterw tiulowej spódnicy ale trochę szkoda mi wydać na nią ponada 300 zł. Wprawdzie na allegro są tańsze, ale jakoś nie ufam tym chińskim firmom i ich fotkom. Nie wiesz gdzie można znaleźć taką spódnicę z przynajmniej 4 warst tiulu żeby zmieścić się w 200 zł ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo, co do tych chińskich fotek, ale też ostro szukam fajnej tiulowej spódnicy. rozważam nawet uszycie sobie jej samej, bo to wcale wielka filozofia nie jest, tylko muszę znaleźć chwilę czasu, żeby pojechać po tiul ;-)

      Usuń
    2. No własnie też myślałam o uszyciu sobie samej ale nie wiem jaki rodzaj tiulu wybrać ;]

      Usuń
  5. Kasiu gdzie mogę znaleźć cekinową sukienkę z długim rękawem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu gdzie mogę znaleźć cekinową sukienkę z długim rękawem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wyżej wspomniałam, podobną widziałam ostatnio w Reserved na wyprzedaży ;-)

      Usuń
  7. Kombinezon z Bershki wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie znajde te dwie tiulowe spodniczki?? ;)

    OdpowiedzUsuń