niedziela, 1 grudnia 2013

Strój dnia: Kożuch z secondhandu. | Vintage coat.


Po powrocie z urlopu zastałam taką oto pogodę, która i tak długo zwlekała ze swoim przybyciem w tym roku. Śledząc aktualne stylizacje innych blogerek śmiem stwierdzić, że chyba jednak nigdzie jeszcze nie ma zimy, tylko w Zakopanem ;-) No ale, czas wyciągnąć pochowane kurtki, płaszcze i kożuchy i nauczyć się cieszyć mrozami i śniegiem po pas - w tym roku właśnie z takim podejściem startuję, bo z przeciwnym, ubiegłej zimy, nie wyszłam najlepiej ;-)


Kożuch to moje podstawowe obecnie okrycie wierzchnie, które nabyłam pierwszy raz w życiu miesiąc temu, w secondhandzie za dyszkę (o wiele więcej zapłaciłam za wyczyszczenie go). Dobre futro w środku i wielki kaptur sprawiają, że żaden śnieg ani mróz mi nie straszny. Dzisiejsze słońce sprawiło, że narzuciłam go na siebie i wypełzłam z domu. A dopełzłam do miejsca, w którym już dawno nie byłam, a zdecydowanie powinno znaleźć się w mojej blogowej zakładce pod tytułem "Fajne miejsce w Zakopanem". Także będzie wkrótce, tymczasem poniżej moja wolna niedziela, w grudniu, po południu, hej! ;-)


Kożuch: secondhand. Buty: CCC

19 komentarzy:

  1. piękna jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  2. dyszkę?za taką perełkę??szczęściara:) nie sądziłam,że to powiem,ale tęsknię za śniegiem..

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamoo przepiękny jest ten kożuch!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhhh zazdroszczę kożuszka ! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kożuszek i w dodatku z sh, czyli to co lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, ale cudeńko!!!! kocham Twój styl, jesteś naprawdę wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój ;) buty szczególnie i w tle jak pięknie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny i do tego zupełnie w twoim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, piękna pogoda i ten śnieg :) Ach tylko nartki i na Szymoszkową :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeny jak pięknie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna mówię, że kiedyś przeprowadzę się do Zakopanego. Cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  12. heeej :) mam pytanie, mogłabyś mi pomóc? planuję jechać na sylwestra do Zakopanego, znasz może jakieś tanie noclegi?? I jak myślisz gdzie najlepiej iść tam na szampańską imprezę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko ile sniegu, zazdroszcze bo u mnie szaro buro ale równie zimno;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozuch oczywiscie cudenko :) ale ale... ja tu z pytaniem.. odkad zobaczylam te zdjecia nie daja mi spokoju Twoje buty. Zadne, ktore widzialam na stronie CCC nie przypominaly tych.. moglabys napisac model albo wrzucic link do butow? :) dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je 2 lata temu ;-)

      Usuń
    2. ok, to wszystko wyjasnia, ale nawet nie wiesz jak wielkie jest moje rozczarowanie :(

      Usuń