czwartek, 2 stycznia 2014

2013 - 2014!



2013 był dla mnie cudowny. Jeśli 2014 będzie choć w połowie tak dobry, będzie naprawdę dobrze ;-) Ten rok zamykam w stu procentach po podhalańsku, ze wspaniałą ekipą, która sylwestra i nowy rok spędzała u mnie w domu. Z racji tego, że wczoraj obchodziłam swoje 25te urodziny, za wszystkie życzenia, maile i telefony dziękuję - jeśli choć połowa życzeń się spełni, to będę najszczęśliwszą kobietą pod słońcem ;-) W tym roku natomiast gwarantuję Wam wysyp cudownych ślubów, w tym jeden mój, równie cudownych dzieciaków, przeróżnych rewolucji, atrakcji, stylizacji i projektów DIY - także NAJLEPSZOŚCI w tym 2014! Co byśmy byli zawsze tak piękni i młodzi, jak dziś, hej! ;-)

9 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się tatuaże- napisy na nadgarstkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w marynarce w kwiaty <3 Życzę samych sukcesów w 2014r :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego, hej ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga:) widać niesamowitą zmianę Twojej osoby,oczywiście na lepsze :) A zmiana koloru na blond była jak najbardziej trafiona! Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W blondzie wyglądasz o wiele lepiej :) Rozśmieszyłaś mnie zdjęciami "Gangam style" ;) Super :)

    Pozdrawiam http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie! Może to mało związane z modą ale muszę przyznać że nabrałam ochoty na te tosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam tu przypadkiem, ale będę zaglądać częściej ;) I w blondzie naprawdę Ci ładnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super mix, fajnie powspominać :)) a ja dopiero wróciłam z urlopu w górach...i już tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się natomiast bardzo podobałaś w ciemnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń