poniedziałek, 27 stycznia 2014

MY HOME: Projekt kuchnia - kolorowe słoiki z makaronami (DIY).

Mieliście kiedyś tak, że stanęliście w drzwiach kuchni, popatrzyliście na idealnie wysprzątane i dopracowane pomieszczenie, a tu nagle... czegoś brakowało? :-) Ja mam tak średnio raz w tygodniu, dlatego ciągle coś zmieniam, przemeblowuję, czy tworzę coś z niczego, co znacznie odmienia wygląd pomieszczenia. Stąd też po pozbyciu się świątecznych ozdób, do salonu wróciło drzewko (wpis - "DIY - Białe, salonowe drzewko ozdobne - alternatywa dla kwiatów w wazonie.") i świeczki (wpis - "DIY - Nowe życie starych świeczników | Candle Holders."), a ja przeniosłam się do kuchni.

Dzisiaj pokażę Wam, jak przy wykorzystaniu tego, co na pewno macie w kuchni, możecie zrobić sobie fajną i funkcjonalną ozdobę.

DIY:
słoik, makarony i kasze (im więcej rodzajów, tym lepiej)


Uwierzcie, że dzięki takim słoikom, kuchnia nie tylko wygląda ciekawiej, ale faceci od razu tracą wymówkę przed gotowaniem, że nie wiedzą, co gdzie jest ;-) Enjoy!

3 komentarze:

  1. Rewelacyjne pomysł.

    Przy przeprowadzce będę musiała go wykorzystać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, polecam takie słoiki http://www.vitrosilicon.com.pl/UploadFiles/Produkty-pliki/Produkty/300-1228983201-sloik_1_25.jpg sama takimi udekorowałam kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wygląda
    chyba wykorzystam :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń