poniedziałek, 27 stycznia 2014

NAILS: Paznokcie hybrydowe - mój pierwszy raz!


Zaczęło się od tego, że odkąd pracuję tu, gdzie pracuję, mam wiecznie połamane paznokcie. Próbowałam z tym walczyć, robiąc sobie paznokcie żelowe, jednak dwa dni po wyjściu od kosmetyczki, nie miałam już połowy, dlatego takie przedłużanie i wydawanie pieniędzy mijało się z celem. Teraz do tego doszły przygotowania do wesela, dlatego postanowiłam coś zrobić z moimi pazurami. Padło na hybrydę - metodę przez jednych ukochaną, przez drugich krytykowaną na prawo i lewo. Postanowiłam zaryzykować, ale zaryzykować od razu konkretnie i po długich poszukiwaniach, zamawianiach i oczekiwaniach, zaopatrzyłam się w zestaw do hybrydy. Z racji tego, że w życiu trochę przepracowałam w salonach kosmetycznych i fryzjerskich, trochę wiem, co w trawie piszczy, dlatego oto moja pierwsza hybryda! ;-) Zdaję sobie sprawę, że pozostawia wieeeele do życzenia, ale sprawia mi to tyle frajdy, że chyba zagłębię się bardziej w temat ;-) Enjoy!

12 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz jest naprawdę dobrze :) Pozdrawiam ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja sama robiłaś?!! Pięknie wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię hybrydę prawie trzy lata, bez przerw :) nie wyobrażam sobie już innego manicure :) trzyma się 2-3 tygodnie, nawet przy domowych porządkach, biurowej pracy i dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    ja miałam tylko raz - ale byłam bardzo zadowolona

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm nie wygląda to dobrze - nawet bardzo niedobrze ...i te skórki :/ - ale trening czyni mistrza :) i brawo za odwagę... pozdrawiam mimi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny, bardzo mój :)
    Jedyne co mnie razi to skórki, wygląda to bardzo nieestetycznie. Jeśli mogę to polecam Ci smarować je zwykłą maścią z witaminą A, to wydatek rzędu 3-4 zł a działanie rewelacyjne, moje skórki ją uwielbiają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pochwal się w jaki zestaw się zaopatrzyłaś, jaka firma itp :) też myślę, żeby zacząć zabawe z hybrydą. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie,a na skórki kremik

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chciałam się zapytać jak zatapiasz ozdoby? na klej? czy np top coat i na to ozdoby i do lampy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogie panie. Potrzebuje pomocy. Robiłam pierwszy raz hybrydowe paznokcie i na końcówkach wyszły matowe. Co zrobiłam nie tak. Proszę o rade

    OdpowiedzUsuń