piątek, 24 stycznia 2014

New in: Nowości w szafie, styczeń 2014 - biel, pastele, czerń i złoto.

Dziś rano odkryłam, że już bardzo dawno nie było żadnego wpisu, który wybiłby się ponad te z projektami DIY, czy tematyką ślubną, dlatego dziś przedstawię Wam nowości w mojej szafie. Kto śledzi mojego facebooka, ten wie, że pozbyłam się większości zawartości szafy, a na jej miejsce wjechały nowości, w dość stonowanych kolorach - pastelach, od złamanej bieli po delikatne szarości, klasyczną czerń i jak zawsze u mnie - dużo złota. Do Zakopanego zawitała w końcu zima, dlatego jak nie jestem fanką swetrów, w szafie pojawiła mi się dość pokaźna, jak na mnie, kolekcja. Wyprzedaże hulają dookoła, dlatego ciekawostką niech będzie to, że za żadną z poniższych rzeczy nie zapłaciłam więcej niż 50 złotych ;-)


Sweter (od góry): Chicnova.com, H&M, H&M, Zara, secondhand, Zara i Zara.


Buty: Stradivarius. | Okulary: Reserved i H&M. | Paski: H&M.


Szaliki: H&M.



Torebki: H&M.


Naszyjniki: H&M, Choies.com, Zara. | Kolczyki: H&M.


H&M!


Enjoy!

8 komentarzy:

  1. słodkie te etui na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  2. iphone'a masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow
    piękne nowości
    najbardziej podobają mi się te slodkie etui do telefonu

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakiej cenie były buty ze stradivariusa ? cudo, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wylicytowane na allegro za całe 50 złotych ;-)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy ! i moja kolorystyka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń