niedziela, 19 stycznia 2014

Pomysł na samodzielnie wykonane winietki weselne DIY - inspiracje.


Etykiety na stoły to taki dodatek, który nie musi być zwykłą karteczką z imieniem i nazwiskiem, a dobrze przemyślany i wyeksponowany, potrafi pobić urokiem nie jedną dekorację. Moje wesele odbywać będzie się w góralskiej, drewnianej karczmie, wszelkie dekoracje będą zredukowane do minimum, dlatego poszaleć mogę jedynie z takimi małymi detalami ;-) 
Początkowo myślałam o samych karteczkach z motywem parzenicy z zaproszeń (link do wpisu z zaproszeniami: Moje folkowe, góralskie zaproszenia ślubne.), jednak po przeliczeniu kosztów i kombinacji, postanowiłam wykonać coś bardziej efektownego, coś od siebie, stąd też przebuszowałam internet i znalazłam kilka ciekawych pomysłów, które pokażę Wam poniżej.

Pomysł pierwszy: korek.
Zawsze myślałam, że to muszą być zwykłe korki z butelek po winie, aż trafiłam na wykonane specjalnie na taką okazję, z przeróżnymi napisami i nadrukami. Wesele w stylu włoskim, pełnym wina - love. Fantastyczna sprawa, kilka godzin własnej twórczości, a efekt na pewno zachwyci nie jednego gościa ;-)


Pomysł drugi: drewno.
Trochę więcej twórczości i poświęcenia, o ile nie mieszka się ze złotą rączką, która w miarę umie operować piłką do drewna ;-)


Pomysł trzeci: jabłko.
Pomysł, w którym jestem po prostu zakochana!


Pomysł czwarty: trawa.
Wystarczy posiać chwilę wcześniej w doniczkach trawę lub zboża, a taka zielona ozdoba ożywi każde pomieszczenie.


Pomysł piąty: winietka na... widelcu.
Niby sama kartka z imieniem, a jednak dobre wyeksponowanie robi swoje ;-)


Pomysł szósty: winietki na słodko.
Moim faworytem jest Ferrero Rocher i myślę, że takie małe złotko może spokojnie zagościć na każdym weselu ;-)


To takich sześć moich ulubionych pomysłów, jednak osobiście wybrałam pomysł numer siedem, który właśnie wcielam w życie i pokażę Wam go nie w formie inspiracji, a dokładnie jako mój kolejny projekt DIY. Wszystko w kolejnym poście, hej!

8 komentarzy:

  1. jeju, wszystkie są takie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. winietki na słodko z ferrero albo z jabłkami! to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pomysły, nigdy bym na większość nie wpadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za kilka miesiecy tez bede sie tym zajmowala :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają twoje propozycje :) Ja myślałam o winietkach na malutkich świeczuszkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie bardzo ciekawych pomysłów na winietki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wykonują takie:D DIY :) https://www.olx.pl/oferta/winietki-CID49-IDlp0EA.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wykonuje takie:D DIY:D https://www.olx.pl/oferta/winietki-CID49-IDlp0EA.html

    OdpowiedzUsuń