czwartek, 6 lutego 2014

30 Days Challenge - day 7.

Dzień 7 - moja ulubiona biżuteria i dodatki
 
Uwielbiam czarne buty, uwielbiam wysokie obcasy, kolor żółtego złota, najlepiej pod postacią bardzo efektownych naszyjników, którym zazwyczaj nie towarzyszy już żadna inna biżuteria. Jeśli natomiast rezygnuję z naszyjnika, wybieram równie efektowne kolczyki lub przeróżne bransoletki. Poniżej przedstawiam Wam moje ulubione dodatki ;-)

 Naszyjniki:
- perły z choies.com
aktualnie mój naszyjnik numer 1, który prócz stroju sportowego, można założyć chyba do wszystkiego



 - łańcuchy z H&M, Zary i właściwie skąd popadnie
jak już wspomniałam, im więcej świeci się złota, tym dla mnie lepiej ;-)





dlatego najchętniej wszystkie powyższe naszyjniki noszę razem ;-)


- kolorowe korale
kupione za grosze na tutejszych Krupówkach, śmiałam się z nich, dopóki sama ich nie założyłam ;-)





- naszyjnik, który zrobiłam sobie sama, z tego, co akurat miałam pod ręką
(link do wpisu: Necklace (DIY) - naszyjnik na bogato, czyli coś z niczego.)




- na koniec mój najnowszy nabytek, naszyjnik w kolorze pudrowego różu z H&M, za całe 2 złote (%)


Bransoletki:
  -  klasyczne kulki z bydziubeka.pl i H&M




- duże blaszki z Parfois i H&M


- małe blaszki z H&M


- sznurki z bydziubeka.pl


Kolczyki:


H&M:


Zara i H&M


H&M


Paski:
- blaszki, blaszki, złoto, srebro, wszystko ;-)



Buty:
- najczęstsza wersja codzienna ;-)
stylowebuty.pl, allegro.pl i H&M



 - najczęstsza wersja wyjściowa ;-)
deezee.pl, stylowebuty.pl i H&M










Enjoy! ;-)

4 komentarze:

  1. wszystko to co tu pokazałaś, jest totalnie w moim guście :) Perełki z CHOIES są boskie, sama je mam i uwielbiam, pasują naprawdę do wielu strojów!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik z perłami ! Pięknie wyglądasz w blondzie, nigdy nie wracaj do ciemnych kolorów włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2zł za ten rozowy naszyjnik? szok :o
    szukalam go u siebie, ale przed przecena byl, a potem juz nie ;(

    OdpowiedzUsuń