sobota, 8 lutego 2014

30 Days Challenge - day 8.

 dzień 8 - włosy, makijaż, paznokcie i strój idealny na dziś

STRÓJ NA DZIEŃ:


Jeśli ktoś choć trochę buszuje w temacie bloggerów, na pewno zna powyższą panią. Jeśli natomiast ktoś jej nie kojarzy, oto Victoria Törnegren (powyższe zdjęcia pochodzą z jej bloga: imnext.se/victoriatornegren), kobieta, której styl chłonę w 100%. Nie znam, być może jeszcze nie znam, drugiej kobiety, która w tak minimalistyczny sposób tworzy swój styl. Żywym przykładem jest dzisiejszy zestaw, który jest jednym z kilkudziesięciu prawie identycznych, a jednak różnych - połączenie beli, czerni i jeansu.



Podstawą do osiągnięcia sukcesu okazuje się dobra para jeansów, w połączeniu z białą bluzką, czarnym okryciem wierzchnim, dobrymi, czarnymi butami i dodatkami w tym samym kolorze. Ja jestem zakochana!

WŁOSY, MAKIJAŻ, PAZNOKCIE:


Pamiętacie Rihannę, w czerwonym, genialnym wydaniu, na rozdaniu Grammy 2013? Pamiętam, że jak ją wtedy zobaczyłam, oszalałam! I do dzisiaj właściwie nie mogę do niczego przyczepić się, odnośnie tamtego wyglądu piosenkarki. Dla mnie była wtedy IDEALNA, dlatego jeśli dziś miałabym komuś skraść włosy, makijaż i paznokcie, zdecydowanie byłaby to tamta Rihanna ;-)


STRÓJ NA WIECZÓR:
 
Idąc za ciosem, mając ostatnio jazdy na czerwone szminki, paznokcie i dodatki, nie pozostaje mi nic innego, jak przedłużyć powyższe zdjęcia i pokazać Wam suknię, którą też chętnie widziałabym u siebie w szafie. Nawet jakby miała wisieć tam nieużywana ;-) Moim idealnym strojem na wieczór zdecydowanie jest czerwony look Rihanny z rozdania Grammy 2013.


PS Wiecie, że taką sukienkę bardzo łatwo zrobić sobie samemu, przy pomocy... no właśnie czego ;-) Jak tylko znajdę odpowiedni kolor materiału, pokażę Wam, jak "złożyć" taką sukienkę w niecałe 5 minut ;-)

5 komentarzy:

  1. wiesz może w której obecnie sieciówkę dostanę taką torebkę jak jest na tym kolarzu stworzonym przez ciebie tylko że w kolorze beżu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to ja czekam z niecierpliwością na Twoją czerwoną "złożoną" sukienke :)
    pozdrawiam
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie na KONKURS - do wygrania dowolna rzecz ze sklepu Rosewholesale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękną sukienkę ma Rihanna!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Victorie. I Ciebie też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja z chęcia bym zobaczyła jak tą sukienkę zrobić, przydałaby się na sesje zdjęciwe :)

    OdpowiedzUsuń