wtorek, 11 lutego 2014

DIY: Ta sama podstawa - 3 różne naszyjniki. | Project necklace.


Kupuję biżuterię na tony, ale za 90% nie płacę więcej niż 2 złote (tak zwane szczęście wyprzedażowe) - nie mam więc żadnych wyrzutów sumienia, kiedy rozkładam naszyjniki, bransolety, czy kolczyki na czynniki pierwsze, zanim oderwę od nich metkę. Kiedy zobaczyłam te naszyjniki w H&M, wiedziałam, że dla mnie, kobiety bardziej "złotej" niż "srebrnej", te naszyjniki nie do końca pasują... ale mogą zacząć pasować ;-) Dlatego wyciągnęłam kufer, dzięki któremu kiedyś różne cuda powstawały, odkopałam pudło z przeróżnymi świecidełkami i przemieniłam 3 naszyjniki w 3 całkiem inne nówki sztuki, które są zdecydowanie w moim guście. Efekty w kolejnych postach ;-)

4 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego co z nich wykonasz :3
    Są bardzo oryginalne, ale na początku myślałam, że jest to osłona na twarz jaką nosi się w krajach azjatyckich, żeby się nie opalić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekamy.Uwielbiam Twoje pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam więc z niecierpliwością :) Obserwuję od długiego czasu, i każdy twój post jest wyczekiwany przez emnie :)

    OdpowiedzUsuń