czwartek, 27 lutego 2014

Must have, wiosna 2014 - metallic trend, plisowania i pudrowy róż.

Metallic trend, czyli im bardziej się świeci, tym lepiej. W ubiegłym sezonie był to metallic w wersji srebrnej, w tym sezonie złoto wyrównało siły, a w złotych elementach Blumarine jestem po prostu zakochana.


Plisy, plisy, plisowania - dawno ich nie było i powoli wracają. Co ciekawe, przeglądnęłam chyba większość pokazów, szukając inspiracji do tych postów, i nie natknęłam się ani na jedną plisowaną spódnicę w wersji mini. Widocznie jesteśmy skazane w tym roku na przyzwyczajenie się do zakrycia kolan, a nawet kostek ;-)


Pudrowy róż, to zdecydowanie kolor tej wiosny. Co prawda nie wyobrażam sobie siebie w wersji "all pink", ale uwielbiam ten kolor w pojedynczych elementach, czy dodatkach, których mam mnóstwo. Poniżej ostatnia część inspiracji na ten sezon, jeśli ktoś jest zainteresowany wszystkimi pokazami, z których część serwowałam w ostatnich postach, oczywiście odsyłam do biblii - vogue.com.


Enjoy! ;-)

1 komentarz: