piątek, 28 lutego 2014

Must have, wiosna 2014 - najważniejsze trendy w pigułce, czyli podsumowanie.


Już bardziej nie da się tego streścić - powyżej przedstawiam Wam 7 rzeczy, które na dobre zagoszczą w naszych szafach w nadchodzących sezonach. Nie będę rozpisywać się po kolei na temat każdej z nich, ponieważ szczegółowo powyciągałam je z pokazów do moich poprzednich postów, a linki do wpisów znajdziecie na samym dole dzisiejszego wpisu. Tymczasem chcę Wam udowodnić, że wiele z nich zapewne macie w szafie, ponieważ większość tych trendów to po prostu przedłużenie tego, co przeżywaliśmy w ubiegłym sezonie. Na dowód, zawartość tego, co udało mi się wygrzebać w mojej szafie:


Sweter: Zara | Sweter: Chicnova.com | Kamizelka: Chicnova.com


Spódnice: Mango i Zara


Swetry: H&M i Asos.com | Korale: H&M


Sweter: H&M Divided | Sukienka: H&M Kids | Sweter: Zara


Bluzka: Zara


Bluzka: New Look | Bluzka: Zara | Pas i bransoleta: sklep ludowy/folkowy

Poprzednie wpisy:

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój pas i bransoletkę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazwyczaj nie za bardzo podobają mi się aktualne trendy ,jednak tutaj nie ma się do czego przyczepić :)
    wszystko jak najbardziej na plus!
    pozdrawiam i zapraszam http://pampaarampa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jeżeli znalazłabyś czas to może napiszesz coś o torebkach na nadchodzący sezon, bo ciuchy ciuchami, ale dodatki też są przecież ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PUDROWY RÓŻ <3 włochate sweterki są prześliczne, ale jeszcze nie znalazłam takiego, w którym bym dobrze wyglądała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tu obserwuje ! ;))
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten sweter z napisem st tropez
    Może zainteresuje Cię udział w konkursie gdzie do wygrania jest bon na zakupy o wartości 50zł http://www.aktywnezycie.com/2014/03/kocham-innosc-konkurs-wygraj-voucher-o.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mozna prosić o link do puchatego białego sweterka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.chicnova.com/fluffy-stripe-round-neckline-ployester-t-shirt-56491.html?color=White

      Usuń
  8. Spódniczki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń