wtorek, 25 lutego 2014

Must have, wiosna 2014 - rozkloszowana spódnica z lat 60. | 60's skirt.


Spodobał mi się komentarz pod ostatnim postem, w którym padło stwierdzenie, że nic nie piszę, ponieważ pewnie dalej świętuję milionowe wejście na mojego bloga ;-) Prawda trochę odbiega od tego, bo zrobiłam sobie dwa tygodnie tak zwanego "przymusowego wolnego od wszystkiego" i powoli wracam do życia.

Jedną z pozycji obowiązkowych nadchodzącej wiosny jest spódnica w stylu lat 60 - rozkloszowana i za kolano. Fason spódnicy, który ma tyle samo zwolenników, co przeciwników. W tym sezonie zdecydowanie wychodzi na prowadzenie przed rozkloszowanymi mini i wszelkimi ołówkowymi zwężeniami.


Mimo tego, że posiadaczką super ekstra nóg nie jestem, w tym sezonie zaopatrzyłam się już w rozkloszowaną spódnicę w wersji midi, wyniosłam ją z Mango, gdyby ktoś szukał. Mój fotograf w przyszłym tygodniu schodzi ze stoku, więc mam nadzieję, że zobaczycie ją tu w całej okazałości ;-) Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Spódniczki są takie bardzo ładne, ale przy mojej figurze wyglądała bym w niej śmiesznie musiała bym chodzi tylko i wyłącznie w butach na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta granatowa spódniczka połączona ze skórzaną kurtką i czarnymi szpilkami, piękny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj poluję już na taką, poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnice są genialne, ale ja w takiej wyglądam jak bańka wstańka, co nie zmienia faktu że marzy mi się taka/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spódnice ;)
    Zapraszam do mnie ;*
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czy taka spodnica pasuje dla osob z troche szerszymi biodrami ?:)
    i 167cm wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń