wtorek, 11 lutego 2014

Przepis na sałatkę z brokułów i grillowanego kurczaka/łososia.

W ostatnim poście (link - "Moja nowa, "przedślubna" dieta - początki.") pokazałam Wam, co nowego zmieniło się w moim jadłospisie. Właściwie, co radykalnie zmieniło się w mojej kuchni ;-) Dziś chciałabym podać Wam przepis na lekką, ale sycącą sałatkę, która idealnie spełnia się w roli dania głównego, czy dla wyjątkowych żarłoków, jako fajny dodatek. W tytule jest kurczak łamany przez łosoś, ponieważ w oryginalnym przepisie jest ryba, ja natomiast wybrałam tym razem drób. Enjoy!


Składniki: 
- brokuły
- kurczak lub łosoś
- jajka
- puszka czerwonej fasoli
- rzodkiewka
- jogurt naturalny
- 2 łyżki musztardy
- 1 łyżka tartego chrzanu
- oliwa z oliwek (do smażenia)
- pieprz


 1. Kurczaka obsmażamy na patelni w oliwie z oliwek.


2. Gotujemy jajka i kroimy je w ćwiartki.
3. Podpieczonego kurczaka kroimy w grubą kostkę.
4. Rzodkiewkę kroimy w kostkę.
5. Gotujemy brokuły.
6. Sos: mieszamy 4 łyżki jogurtu naturalnego z dwoma łyżeczkami musztardy, łyżeczką tartego chrzanu i pieprzem.


7. Mieszamy wszystko razem i... smacznego ;-)

6 komentarzy:

  1. oooo muszę koniecznie wypróbować :) bo wygląda smakowicie...

    jak ja uwielbiam warzywa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie smakowicie :) Z pewnością wypróbuję, uwielbiam łososia , więc z nim sobie przyrządzę sałątkę.
    PS. Boski masz czajniczek, uwielbiam takie sielskie - retro klimaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie :)
    zapraszam na: http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/2014/02/post-w-waznej-sprawie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam brokuły, fajnie więc poznać nowy przepis z ich wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to już wiem,co będę jeść na obiad dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować i z kurczakiem i z łososiem.Dam znac które lepsze:-)

    OdpowiedzUsuń