poniedziałek, 17 lutego 2014

Skalska dla Przymierzaj.pl: Pomysł na maxi spódnicę w kolorze.

O mojej współpracy z przymierzaj.pl pisałam już wcześniej, dlatego tych, co przeoczyli, odsyłam do odpowiedniego wpisu.
 Mój profil możecie śledzić tu: Kasia Skalska dla Przymierzaj.pl

Dziś na tapecie długa spódnica, w trzech kolorach, i w trzech zestawach, z których w każdy mogłabym wskoczyć od razu ;-) Co do koloru, to moją faworytką jest wersja indygo i właśnie dzięki mojej dzisiejszej zabawie dowiedziałam się, że znajdę taką w New Look'u. A jak znajdę, to od razu w niej wyjdę! Miłego dnia ;-)


Który zestaw wybralibyście Wy - 1, 2, czy 3? ;-)


Poprzednie wpisy:
Skalska dla Przymierzaj.pl: Sposób na boyfriend jeans.

PS W poniższym zdjęciu kryje się jeden z przyjemniejszych wywiadów, jaki w życiu udzieliłam. Dobre pytania, trochę zdjęć archiwalnych... właściwie to jeśli klikniecie w poniższe zdjęcie, to sami się przekonacie ;-) Enjoy!

http://blog.przymierzaj.pl/pasja-blogerka-kasia-skalska

5 komentarzy:

  1. Fajne te zestway, szczególnie 1 i 2. Sama bym się tak ubierała ale ciężko znleźć spónicę maxi na 181 cm wzrostu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się druga stylizacja

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2.Ja niestety m pupe ala Lopez.Wiec chyba taka długość i fason odpada.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co się orientuje szukałaś kiedyś butów z serduszkiem http://shopmelissa.com/fall-winter-2012/vivienne-westwood-anglomania-lady-dragon-vii-66 ;D

    OdpowiedzUsuń