wtorek, 18 marca 2014

DIY: Ta sama podstawa - 3 różne naszyjniki (Naszyjnik 3 - drewniane korale: czerwień i turkus).

Link do wpisu, od którego się zaczęło: "DIY: Ta sama podstawa - 3 różne naszyjniki. | Project necklace."

 Naszyjnik numer 3: drewniane korale.
Nie mogłam się zdecydować na kolor, dlatego powstały dwa naszyjniki: jeden czerwony, drugi turkusowy. Oba, wbrew pozorom, wcale nie są ciężkie, a są natomiast dobrą alternatywą dla typowego sznura korali. Są też fajnym dodatkiem, który może odmienić i ożywić każdy strój, dlatego ja, oszukana góralka, mam już w planie kilka innych kolorów na moje oszukane korale ;-)

przed / before:


po / after:



enjoy!


Poprzednie naszyjniki:
link do naszyjnika numer 2 - DIY: Naszyjnik 2 - złoto i perły.

 PS Zapraszam na facebook, gdzie bywam częściej ;-)
https://www.facebook.com/pages/Kasia-Skalska/270029519700669

4 komentarze:

  1. wyglada jakby Ciebie jakiś stwór dusił, dobrze,że nie udusił, fatalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Świetny naszyjnik! Zapraszam do mnie na nowy post ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ale ciut za wysoko

    OdpowiedzUsuń