niedziela, 30 marca 2014

MY HOME: DIY - Pomysł na wielkanocną rzeżuchę.


 Do mojego wesela zostały dwa miesiące, dlatego z tej racji, obawiam się, że moje wielkanocne projekty DIY będą o wiele uboższe od tych bożonarodzeniowych (swoją drogą, nie wiem, czy Wam też tak leci czas, ale u mnie nie leci, a zapierdziela - przecież dopiero była gwiazdka!). Jednego, czego sobie nie mogę odmówić co roku, to ambitna plantacja rzeżuchy! ;-) Jest tyle cudownych pomysłów na zabawę z tą zieleninką, że nawet sobie nie zdajecie sprawy. Jeden pomysł podsyłam Wam dziś ja - rzeżucha w jajkach ;-)

DIY:
jajka, wkład na jajka, rzeżucha, wata i woda.


W skorupki wkładacie watę, wysiewacie na nią rzeżuchę, podlewacie i po kilku dniach macie swój minimalistyczny, zielony ogródek. Ta - da!


Enjoy! ;-)
 

10 komentarzy: