czwartek, 6 marca 2014

New hair: Wellaton 12/0 bardzo jasny naturalny blond +12/1 bardzo jasny popielaty blond oraz przedwiosenna pielęgnacja włosów suchych i zniszczonych.

W tym miesiącu powrót do bardzo jasnego blondu i bardzo ciężki etap zapuszczania grzywki :)) Farby na dziś to jeden Wellaton 12/0 bardzo jasny naturalny blond w połączeniu z dwoma Wellatonami 12/1 bardzo jasny popielaty blond:


ta-da!


Moja przedwiosenna pielęgnacja włosów suchych i zniszczonych:


Marzec jest tym miesiącem, w którym powoli żegnamy się z koszmarnymi dla włosów czapkami, szalikami czy opaskami. Nasze włosy wracają do życia, aczkolwiek na początku większość z nas będzie skarżyć się na puszenie, elektryzowanie, łamanie się przysłowiowego siana na głowie. 
Czego potrzebujemy najbardziej? Nawilżenia! Nawodnienia! Uzupełnienia keratyny i wszystkich ubytków! 


Dlatego najlepsze będą wszelkie oleje i olejki. Przyznam się, że od dwóch miesięcy stosuję metodę olejowania włosów, o której możecie przeczytać w setkach artykułów w internecie, a metoda ta jest aktualnie największym sekretem moich włosów, a właściwie ich dobrej (jak na tak rozjaśniane włosy) kondycji. Dodatkowo zaopatrzyłam się w szampon, który jak do tej pory, działał cuda na moich włosach - L`oreal Absolut Repair, do włosów bardzo uwrażliwionych. Sekret tkwi kwasie mlekowym, który w wielkim skrócie działa wewnątrz uwrażliwionego włosa i odbudowuje włókno. Po myciu, na wilgotne włosy nakładam olejek arganowy, który nawilża, a także wygładza i nabłyszcza włosy. I to cały mój sekret - jeśli macie jakieś swoje sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych, podzielcie się w komentarzu pod tym postem, enjoy! ;-)

7 komentarzy:

  1. Ja stosuję raz w tygodniu maskę składającą się z łyżki nafty kosmetycznej (są różne wersje, ja kupiłam naftę z olejkiem rycynowym) i 1 żółtka. Włosy są potem gładkie i nawilżone. Zauważyłam też, że szybciej rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor wyszedł :) Ale masz grube włosiska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie kupujesz produkty z Loreal? masz jakies dobre sprawdzone tanie sklepy z tymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon kupiłam w Hebe ;) nie mam dobrych, sprawdzonych i tanich sklepów z L`orealem. niestety ;)

      Usuń
  4. Ale masz piękne, gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak zobaczyłam zdjęcie :) Przepiękne, gęste włosy - pozazdrościć :)

      Usuń
  5. Ja tez ja tez...zazdroszczę takich pięknych włosów,mnóstwa włosów!!!! A co poradzilabys komuś kto posiada cienkie,delikatne farbowane na brąz włosy,a marzy o takim blondzie właśnie? Do fryzjera nie mam możliwości pójść, łysawy tez nie chce zostać.da sie coś? Czy tylko czekanie???

    OdpowiedzUsuń