czwartek, 13 marca 2014

Strój dnia: Morelowa, plisowana spódnica midi - na dobre rozpoczęcie tej wiosny.


Jak już wcześniej pisałam, model spódnicy w wersji midi jest tak bardzo moim modelem, że w tym sezonie zainwestowałam już w 5 cudnych sztuk, które będą to gościć, zapewne aż do znudzenia :) Dzisiejszy zestaw, z morelowym plisem, łączę z krótkim golfem i krótką kurtą, dzięki czemu eksponuję po całości spódnicę. Czekam tylko, aż pogoda, a właściwie temperatura, pozwoli mi na przeskoczenie z botków w szpilki i... więcej mi do szczęścia tej wiosny nie będzie trzeba :) Enjoy!


Spódnica i sweter: Zara
Kurtka: Next
Torebka: www.stylowebuty.pl
Pas: sklep regionalny/ludowy
Bransoletki: www.bydziubeka.pl
Buty: H&M

)

10 komentarzy:

  1. spódnica jest boska !
    sama ostatnio pokochałam tą długość
    stylizacja boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajajaja, Kasia buty w tej stylizacji wyglądają koszmarnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor spódnicy i ta kurteczka - mega:)
    zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka fajna, a Ty jak zwykle ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że wiem że takie spódnice będą teraz modne a nawet są (wiem to z Twojego blogu) i nieby szczególnie mi się ta rózwnież nie podoba to w Twojej stylizacji wszystko razem świetnie wygląda, uważam jednak że takich spódnic nie powinny nosić dziewczyny/panie z mocniejszymi łydkami więc czyba się na takei nie odważe ;P
    piekna kurteczka i torebka :) pozdrwiam z bieguna zimna Polski i zazdroszczę, że masz Zakopiański klimat i ruch na codzień i ocvzywiście te widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Skalska, coś to pani wymyśliła z tymi butami :C
    Taka piękna spódnica, ale te buty to BIG NO!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz obłędnie! Bardzo podobają mi sie takie spódnice choć sama pewnie póki co nie pokuszę sie o nie, mnie nie pasują, i jeszcze ( bo nie wiem co będzie za miesiąc :) żle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestaw, rewelacyjna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i wszystko by było na tip top, gdyby nie te BUTY! Dramatyczne są w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń