piątek, 4 kwietnia 2014

DIY: Koronkowe trampki. | DIY: Lace sneakers tutorial.


 Koronkowe buty na dobre zagoszczą w naszych szafach w nadchodzących sezonach, a ceny w sklepach są tak niebotyczne, że postanowiłam pokazać Wam, jak bardzo małym nakładem, zrobicie sobie w domu swoją unikatową parę ;-)

DIY:
buty kupiłam na allegro za 9,90, koronkowe bolerko kupiłam sto lat temu w secondhandzie za grosze, mocny klej do tkanin kupicie w sklepach chemicznych.

Najlepiej wybrać dwa kawałki materiału, z w miarę symetrycznym wzorem, ponieważ w przeciwnym wypadku (też wiem z własnego doświadczenia) nie wygląda to dobrze. Rozrobienie kleju, naklejenie i przycięcie koronki zajmie Wam na bank nie więcej niż 15 minut, a efekt, według mnie, jest bardzo dobry ;-)


Ta - da!


Miłego dnia, enjoy! ;-)


10 komentarzy:

  1. coś strasznego. ale każdy ma swój gust ,a o tym się nie dyskutuje:)gratuluję jednak sprawnych rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie teraz wyglądają i muszę przyznać, że chętnie sama bym w takich chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w zeszłe lato kupiłam takie koronkowe trampki :)
    bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń