poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Music for today: Moje ulubione momenty w "The Voice of...".

Z racji takiej, że ostatnio spędzam dużo czasu z laptopem na kolanach, wpadłam w nowy nałóg - nocami oglądam i słucham uczestników "The Voice of..." z całego świata. Jest to jedyny program wśród tych wszystkich muzycznych, który szanuję najbardziej - uczestnicy mogą obronić się jedynie głosem, co powinno być najważniejsze.

Tytuł "The Voice of..." jest napisany specjalnie z kropkami, ponieważ jestem zakochana nie tylko w polskiej edycji, ale przeglądając różne filmiki z innych krajów wyłapałam kilka osób, od których wykonów po prostu uzależniłam się i słucham po kilkanaście razy pod rząd. I dziś podsyłam Wam moją ulubioną siódemkę, ulubioną na chwilę obecną ;-) Kolejność przypadkowa, ponieważ każdy występ powalił mnie na kolana tak samo.

1. The Voice UK 2013 | Conor Scott "Starry Eyed"
- niepozorny gościu z gitarą i z TAKIM głosem.


2. The Voice UK 2014 | Anna McLuckie "Get Lucky"
- dziewczyna z harfą i... hitem Daft Punk.


3. The Voice of Poland 2014 - Dominika Kobiałka „Drzwi"
- petarda, po prostu petarda!


4. The Voice UK 2014 | Bob Blakeley 'Cry Me a River' 
- dowód na to, że nie wiek się liczy ;-)


5. The voice of Ukraine - Hasmik Sirojan "Dziwny jest ten świat"
- Ormianka, w ukraińskiej edycji, w polskim utworze, TAKIM utworze!



6. The Voice of  Poland 2013 - Mateusz Ziółko „When a man loves a woman"
- czy jest tu jakaś kobieta, która powie, że nie podobał jej się ten głos? ;-)


7. The Voice of Italy | Suor Cristina Scuccia "No one"
- aktualnie chyba najsłynniejsza zakonnica na świecie ;-) wierzcie lub nie, ale usłyszałam ją, zanim stała się tak bardzo sławna i czekałam na jej udział w kolejnym etapie, w którym... oczywiście pokazała jeszcze większy pazur ;-)


Macie jakichś swoich, innych faworytów? Jeśli tak, to ślijcie mi linki w komentarzach, przesłucham i oglądnę wszystkich ;-)

1 komentarz: