wtorek, 6 maja 2014

30 Days Challenge - Day 9: Perfumy, których używam.


MÓJ WYBÓR NA DZIEŃ:
 1. Niezawodne, zielone jabłko, czyli Donna Karan New York - Be Delicious.
Połączenie soczystego jabłka z aromatami egzotycznych kwiatów i drzew, oczywiście wszystko zamknięte w szklanym flakonie w kształcie jabłka. Zapach świeży, bardzo długo utrzymujący się, dlatego na co dzień jestem wierna "jabłkom", nie tylko wersji zielonej, ale również czerwonej, czy złotej ;-)


 2. MÓJ WYBÓR NA WIECZÓR:
 Shine bright like a diamond, czyli Giorgio Armani - Emporio Diamonds.
Zapach bardzo indywidualny, konkretny, mocny i wyrazisty, co bardzo cenię w zapachach na wieczór. Połączenie aromatu drewna, piżma i pomarańczowego pieprzu - dla mnie prawdziwy diament, któremu również jestem wierna! ;-)

Tym razem, flakon dostałam od perfumerii internetowej Juliett, która oferuje oryginalne zapachy z bardzo dobrymi rabatami. A poza tym, drogeria jest czynna całodobowo, a paczka wysyłana dosłownie w trybie natychmiastowym, co osoby niecierpliwe, takie jak ja, na pewno docenią najbardziej ;-)


 3. MÓJ WYBÓR NA CO DZIEŃ:
Lekkie mgiełki do ciała marki Avon to coś, co zawsze mam w torebce. Zużywam ich hektolitry, są świeże, w cudownych połączeniach zapachowych (np. granat i mango, fiołek i liczi, czy śliwka i wanilia). Co prawda nie utrzymują się długo na skórze, jednak mgiełka ma być wyjściem awaryjnym i dla mnie zdecydowanie jest ;-)


Enjoy! ;-)

4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia, ja tam z upragnieniem czekam do wakacji, pewnie jak ty <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy ,które uwielbiasz bliskie są i mnie :)

    OdpowiedzUsuń