poniedziałek, 26 maja 2014

5 dni do ślubu!

Dzisiejszy dzień upłynie mi szybko, ponieważ muszę odwiedzić karczmę, pensjonaty, w których będą zakwaterowani goście, dopiąć opłaty na ostatni guzik i wykonać milion telefonów. A z racji takiej, że w kilku komentarzach pojawiły się zapytania o nasze obrączki ślubne, dziś przedstawiam Wam je w całej okazałości:


Szukaliśmy klasycznego modelu, w żółtym złocie, i kształcie bardziej kwadratowym niż zaokrąglonym. Jeśli mam być szczera, to długo nie szukaliśmy, ponieważ pierwszym jubilerem, do którego zajrzeliśmy, był właśnie Apart, z którego pochodzą nasze obrączki. Różnorodność tej szczególnej biżuterii może po prostu zwalić z nóg, jednak kilka fajnych, klasycznych modeli również bez problemu można tam znaleźć.


I tyle złota na dziś - godzina dziesiąta wybiła, czas na dopinanie ostatnich przedweselnych, grubszych spraw. Jak wczoraj aury przedślubnej nie było, tak dziś zdecydowanie jest ;-) Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Kasiu! Trafiłam na Twojego bloga w tamtym tyg. szukając inspiracji na fryzurę ślubną i...oniemiałam!! Poczułam niesamowicie emocjonalną więź z kimś, kto też wychodzi za mąż 31 maja, ma prawie identyczne obrączki jak my i co najważniejsze (niekoniecznie najfajniejsze) miałam dokładnie takie samo zobojętnienie w stosunku do wielu ślubnych tematów i także było mi wiele razy "wszystko jedno". Stres spowodował, że marze już o 1 czerwca :) Dziwne, bo jednym z moich marzeń zawsze była organizacja własnego ślubu, wesela, cieszenie się każdym dniem od ustalenia daty, planowanie, szukanie inspiracji... Gdy rok wcześniej przyjaciółka wychodziła za mąż, miała podobny stan, moimi słowami na to było "przestań panikować, zacznij się cieszyć tą chwilą, to ma być najpiękniejszy okres Twojego życia, a nie ciągłe marudzenie itp." W tym roku wszystko odszczekałam :) Niemniej jednak, będę śledzić Twojego bloga na pewno do 31.05 i długo długo później, jednak już teraz życzę Wam, aby wszystko poszło po Waszej myśli i abyś wyglądała tego dnia najpiękniej! (jeszcze piękniej niż sobie wyobrażałaś) ps. nasze "TAK" padnie chwilę po 15, ciekawe o której Wasze :) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne obrączki ;) życzę, aby ten dzień był dla Was mega wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Obrączki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszedzie wybór obrączek ogromny, te sa zawsze na początku katalogów, tuż za tradycyjnymi. Mi jednak one się nie podobają, chociaż ma je pełno osób! Podobnie nie podobają mi się zwykłe złote. Mam nieco inną i nie z tej sieciówy, co Wasze, ale na pewno u każdego jubilera modele sie dublują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu wraz z mezem wybralismy ten sam model obraczek ale z bialego zlota :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne :) też bym takie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraczki bardzo w moim typie :) Sama niedlugo rozpoczynam poszukiwania obraczek idealnych. Pozdrawiam i zycze powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obrączki :) Mamy takie same - wyznacznik był jeden: ciężkie i najwyższa próba :)

    OdpowiedzUsuń