wtorek, 20 maja 2014

My wedding: Etykiety na stoły weselne - jabłka w roli głównej.

W poprzednim poście pokazałam Wam, jak szybko i zgrabnie usadzić gości na weselu - dziś pokażę Wam, jakim małym trikiem i niewielkim kosztem możecie stworzyć nietypowe etykiety na stoły, żeby każdy szybko znalazł swoje miejsce na sali weselnej ;-)

DIY:
jabłka + wykałaczki + wydrukowana lista gości + zielone kartki papieru


Listę gości wycinamy w kształcie białych listków, z zielonego papieru wycinamy podobny kształt, nieco większy:


Na każdą wykałaczkę nabijamy dwa listki i wbijamy w jabłko obok ogonka. Ta-da!


Oto mój pomysł na nietypowe etykiety na stoły, a czerwone jabłka z zielonymi listkami wyglądają po prostu bajecznie na białych stołach w drewnianej karczmie. Zamierzony efekt został osiągnięty, będzie git ;-) Zostawiam Was z moimi jabłkami, miłego dnia!

PS Pisanie postów jednak na coś się przydaje - po opublikowaniu jabłek zauważyłam, że wtedy już nie będę Panną, a Panią! Oba napisy już poprawione i zmienione, a ja chyba jeszcze długo się nie przestawię ;-)

6 komentarzy:

  1. Mi się to szczerze powiedziawszy nie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pomysł na etykietki, moja znajoma kiedyś w buteleczkach po oranżadzie zrobiła takie etykietki :).

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) na pewno nie jest łatwo dobrze przystroić drewnianą karczmę, żeby wszystko się ładnie zgrywało. Takie jabłuszka to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko, prosto i ładnie :) Chociaż ja się nie zdecyduję na jabłka z wykałaczkami, bo wykałaczki + dzieci to troszkę przeraża ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł jeżeli mamy odpowiedni wystrój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy ten wielki dzień?

    OdpowiedzUsuń