niedziela, 8 czerwca 2014

31/05/2014


Moi Drodzy! Ja wiem, że minął grubo tydzień od mojego ślubu, ale wciąż tyle się dzieje, prawie tyle, co tego magicznego, majowego dnia. Cieszę się, że tak troszczycie się o mnie, nie tyle w komentarzach, co w wiadomościach na facebooku, dlatego postanowiłam w skrócie pojawić się tu - jestem cała i zdrowa, do tego jestem w miejscu, gdzie słońce grzeje mi tyłeczek i póki co, odpoczywam, odpoczywam i w końcu cieszę się ciszą i spokojem po tym całym weselnym zgiełku ;-)


Co do zdjęć, to najpierw muszę poczekać na dobrą pogodę, żeby wyjść w mojej sukni w wysokie Tatry, ale obiecuję Wam, że będzie na co czekać. I chyba tyle na dziś, zostawiam Was z dwoma zdjęciami, które zostały mi podesłane i pozdrawiam gorąco!

11 komentarzy:

  1. Ale przepiękną miałaś sukienką <3 Jestem nią zauroczona <3 Buziaki kochana i czekam na te powalające zdjęcia z pleneru :* Jeszcze raz serdecznie gratuluje kochani :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież tu nic nie widać sukienki :D

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego na nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji miłości do gór też będę mieć zdjęcia w wysokich Tatrach SK -głowny zarys sesji już jest, ale czekam na Twoje zdjęcia, może się zainspiruję :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pogodę czekasz? AAA proszę Cię, w Tatrach jest aktualnie PRZECUDNA pogoda, wczoraj tak się zjaralismy... ale już na nizinach, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. PS Wiem, że jeśli o słońcu piszesz, to Wy w podróży poślubnej (teraz już każda taką będzie:D) i nie w głowie Wam zdjęcia, zresztą - JAK? ;) Ale pogodę Zakopane ma świetną!

    OdpowiedzUsuń
  6. A podróż poślubna dokąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci zamążpójścia oraz pięknego ślubu i wesela! Jestem pod wrażeniem Twojego pasa, idealnie zgrał się z suknią. Czekam na więcej zdjęć, bo sama planuję ślub w Zakopanym (mój chłopak jest z Zakopanego) i już jesteśmy na etapie planowania:) Mogę dostać informacje, gdzie zamówiłaś pas? Przeszukałam pół internetu, ale podobnych nie znalazłam w ofercie żadnych firm specjalizujących się w strojach regionalnych. Życzę udanej podróży poślubnej!

    OdpowiedzUsuń