czwartek, 26 czerwca 2014

Książka i film na czerwiec: "Bridget Jones - Szalejąc za facetem" & "Jagodowa miłość".

Jak dziś rano wspomniałam Wam na facebooku, dzisiejsza pogoda w Zakopanem pozostawia wieeele do życzenia. A czy może być coś lepszego na paskudną aurę za oknem, niż dobra książka, lekkie romansidło na DVD i kubek cudownej kawy lub herbaty? 


Dziś moje dwa typy, choć książka umila mi już wieczory od jakiegoś czasu. Kiedy dowiedziałam się, że powstała trzecia część o szalonej Bridget, wiedziałam, że bezapelacyjnie zawita w mojej domowej bibliotece. Jeśli ktoś pochłonął poprzednie dwie części, w których główna bohaterka była szaloną singielką i babrała się w co raz to ciekawszych perypetiach życiowych, może być lekko... zaskoczony ;-) W tej części Bridget jest samotną matką dwójki szalonych dzieci, a z każdą stroną książki wychodzą nowe historie z przeszłości i... nowe historie miłosne. Wciąż jest mistrzynią ciętej riposty i na pewno żaden fan Bridget J nie zawiedzie się na tej książce. Ja polecam!


 Jeśli ktoś natomiast nie lubi czytać (tak, są takie osoby), polecam romansidło "Jagodowa miłość". Główna bohaterka jest zdradzoną kobietą, która wyrusza w podróż po Ameryce w poszukiwaniu prawdziwej miłości. Na tej drodze spotyka wielu ludzi, z których pierwszą jest właściciel kawiarni, którego gra mój ulubiony Jude Law ;-)


To jest taki film, który trzeba zobaczyć, dlatego jeśli ktoś chce go ode mnie dostać, wystarczy: 
- zostawić komentarz z adresem mailowym w komentarzu pod tym postem,
- polubić mój profil na facebooku - SKALSKA NA FACEBOOKU - i zostawić taki sam komentarz pod tym - WPISEM -
Na komenatrze czekam do jutra, to jest do piątku 27.06 do godziny 23:59. W sobotę przed południem wyłonię zwycięzcę (na facebooku) i podeślę mu jak najszybciej film ;-)

19 komentarzy:

  1. tokarskakatarzyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nikabytom@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakiej podstawie wylonisz zwyciezce ?

    OdpowiedzUsuń
  4. k.jalocha0905@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ewcia.83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. oliwka311997@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. renia_84@autograf.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. magda.brabanska@gmail.com - byłby cudownym odprężeniem po sesji i obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. edytaap@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam "gwiazd naszych wina".
    i książkę, i film.
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. A w filmie gra cudowna Norah Jones.. I soundtrack, uwielbiam go słuchać!

    OdpowiedzUsuń