sobota, 21 czerwca 2014

Strój dnia: Czarna, rozkloszowana sukienka + czarne sandały na obcasie.


Sukienka i buty: H&M. Torebka: stylowebuty.pl. Okulary: Ray Ban.
 ♫ Within Temptation ft. Piotr Rogucki - Whole world is watching

Ostatnio zauważyłam, że moja szafa nabiera znów samych białych i czarnych kolorów, a nawet kiedy coś fajnego, kolorowego uda mi się przynieść do domu, to przy szybkim wyborze zestawu, odruchowo sięgam najczęściej po czarne ubrania. W dzisiejszym zestawie rozkloszowana sukienka w połączeniu z mega wygodnymi sandałami na obcasie, wszystko oczywiście w najciemniejszym z kolorów ;-)
Swoją drogą, wyprzedaże w pełni - polecacie którąś markę szczególnie? Trudno będzie w to uwierzyć, ale ostatnio wchodząc do sklepów nic, ale to nic mi się nie podoba, dlatego przerzuciłam się prawie całkowicie na zakupy internetowe. Polecicie mi jakieś dobre strony/sklepy/marki? ;-)

4 komentarze:

  1. Wyglądasz pięknie :) Co do wyprzedaży, generalnie trudno mi polecić coś, bo samej nic mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty , wierze na słowo że wygodne .

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na twoje weslene zdjęcia. I mam pytanie apropo włosków? Jeśli się nie mylę to olia 10.1. i jak sie sprawdza według ciebie? Pokryje odrosty? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Ładny kolorek włosków :) Możesz powiedzieć jakiej farby użyłaś ? Wellaton ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń