poniedziałek, 23 czerwca 2014

WYPRZEDAŻE 2014 - Przegląd sieciówek on-line (MANGO, ZARA, RESERVED).

Dziś moja ulubiona trójka, która nigdy do tej pory mnie nie zawiodła:

W Mango najbardziej zachwyciłam się smokingową, białą marynarką oraz czarnym kombinezonem, jednak każdą z poniższych rzeczy bardzo chętnie powitałabym w swojej szafie ;-)


W Zarze szału z cenami jeszcze dla mnie nie ma, jednak na kilka z poniższych rzeczy poczekam do redukcji wyprzedaży - zakupy online mają to do siebie, że do tej pory jeszcze ani razu nie brakło mojego rozmiaru, nawet przy ostatecznych, najniższych cenach. Faworytki? Na pewno któryś trencz.


Mistrzowie mojego pierwszego planu: pierwszy, długi sweter i koturny, które już kupuję od roku i wciąż ich nie mam ;-)



3 komentarze:

  1. Muszę ruszyć w końcu do sklepów!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałoby się tak wiele rzeczy ... tylko gorzej z kasą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh wyprzedaże... ;) Która kobieta ich nie lubi??
    Reserved jeden z moich ulubionych sklepów, która również mnie nie zawodzi :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń