czwartek, 31 lipca 2014

DIY - Mięta w kostkach lodu, czyli jak zachować świeże zioła na dłużej.


Pamiętacie moje zioła w skrzynce na balkonie, które pokazywałam Wam we wpisie: "DIY - Mini ogród na balkonie, czyli drewniana skrzynka z ziołami."? Jak wszystkie zioła równomiernie zostają konsumowane przez naszą rodzinę w przeróżnych potrawach, tak z miętą mam od zawsze problem - miętę toleruje jedynie pod postacią lodów lub listków pływających w wodzie do picia. I właśnie dziś odnoszę się do tego drugiego - postanowiłam znaleźć sposób, żeby mieć zawsze świeże listki pod ręką. Oto on ;-)


DIY:
mięta i woda ;-)


Listki układam w foremce do kostek lodu, zalewam wodą i po godzinie w zamrażalniku można się cieszyć nietypowymi kostkami do napojów ;-)


Enjoy!

5 komentarzy:

  1. właśnie wczoraj zrobiłam identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dodaję do tego sok z cytryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze robiłam kostki lodów z sokiem porzeczd=kowym (domowym) i wodą :)

    OdpowiedzUsuń