niedziela, 20 lipca 2014

MY HOME: Minimalistyczne dodatki do salonu.

O moim zamiłowaniu do bieli i minimalizmu w salonie już pisałam, dlatego trzeci raz nie będę tego samego powtarzać, zapraszam do poprzednich postów: "White living room project + DIY. " oraz tu "Fresh style, czyli minimalizm w salonie - inspiracje."

Tymczasem dziś przedstawiam Wam to, co w końcu udało mi się wykombinować na "ścianie telewizyjnej" ;-)


- za drewniane półki i regał nie zapłaciłam więcej niż 250 złotych, więc jak widać nie trzeba wydać majątku, żeby szybko zagospodarować pustą ścianę ;-)
- białe storczyki, to moja miłość. białego storczyka - miniaturkę kupiłam w Castoramie za 6 złotych!
 - biały, drewniany album pełen rodzinnych zdjęć, dostałam w prezencie, ale z tego, co wiem, podobny można dostać w Home&You:


-  kamienne świeczniki, to nic innego, jak kamienie przywiezione z podróży i postawiony na nich podgrzewacz:


 - cała reszta podgrzewaczy na specjalnym drzewie:


-  kwiatki kupiłam w Biedronce za 49 groszy, czasami dobry dobór doniczek odwala połowę roboty ;-)

 
- blaszkę "live life with passion" kupiłam ostatnio w Empiku, na wyprzedaży, za 19 złotych:

Jak widać, pozostałe półki stoją jeszcze puste, jednak najważniejsze, że już coś się zaczęło dziać ;-) Miłej niedzieli, enjoy!

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Aż nie wierzę w cenę kwiatków! Niezły biznes zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie zagospodarowałaś tą ścianę!! bardzo podoba mi się ten kamienny świecznik! super pomysł!
    miłej niedzieli życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie dodatki, wspaniale to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo ładnie, wcześniej było zbyt pusto na tej ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetna zmiana! Super świecznik!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/soma-bawena-i-koronki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo Fajnie to sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmieszczenie półek jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytnie! Ja jestem w trakcie robienia pokoiku dla dzidzi. Ciekawi mnie cholernie jaki będzie efekt końcowy, bo unikami całego dziecięcego badziewia wnętrzarskiego i robimy po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń