wtorek, 1 lipca 2014

My wedding: Historia pewnego podhalańskiego wesela, czyli fotorelacja z mojego wesela.

Kiedy planujecie ślub na 15, a adrenalina nie pozwala Wam spać dłużej niż do 8, macie caaałe mnóstwo czasu, który trzeba zorganizować, żeby... nie zwariować ;-) Polecam dobrze wybrać Druhnę, to naprawdę połowa sukcesu. Balony na płocie najważniejsze!


Ubieranki, przebieranki, malowanki, czyli to, co dziewczynki lubią najbardziej. Zuch dziewczynki, w duecie dały radę! 


 Potem witałam gości, po staropolsku, cytrynówką...


 Następnie była część kościelna...


... i historia naszego weselnego selfie ;-)


Potem był toast...


A potem było już tylko lepiej i lepiej ;-)


I dowód na to, że miałam przemowę dla rodziców! A to, że mi zginęła przed wygłoszeniem jej i musiałam improwizować, to już całkiem inna historia ;-)


Muszę skromnie przyznać, że podobało mi się nasze wesele ;-) Zdecydowanie mogę opisać je, jako rozśpiewane i roztańczone, za sprawą naszych cudownych i szalonych gości. Dzisiejszy wpis jest przedostatnią częścią, ponieważ został mi tylko do pokazania Wam cudny plener ślubny i możecie odetchnąć z ulgą - do tematu weselicha już nie będziemy wracać na ramach tego bloga ;-) Skalska została Panią Gąsienicową, Skalski już doszedł do siebie po weselu, teraz czas na miodowe lata, hej!


Koniec ;-)

PS Wszystkie moje ślubne zdjęcia wykonał Mistrz Krystian Morawetz
- jeśli ktoś chciałby kontakt, chętnie podam, bo bardzo polecam ;-)

31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:) I widać, że zabawa była udana :) Ty wyglądałaś pięknie, naturalnie i stylowo! Suknie - boska <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) No, a mała Gąsieniczka w drodze :) rok pełen emocji :) wstawiłaś w zeszłym tygodniu zdjęcie, na którym byłaś w 16. tc. Ja właśnie rozpoczynam 21, tak więc jak to sobie policzyłam podczas, gdy my z mężem cieszyliśmy się, że udało nam się i będziemy mieli Maleństwo - Wy właśnie nad swoim pracowaliście :) Wyglądaliście na ślubie kapitalnie! Życzę Wam dużo szczęścia, a Tobie zdrówka i spokojnej ciąży :)
    Pozdrawiam, stała czytelniczka Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Czekałam z niecierpliwością na każdego posta związany z weselichem. :) Ja od ponad roku już jestem mężatką. A kiedy dodałaś post z brzuszkiem to poczułam małe ukłucie zazdrości, bo my się jeszcze staramy. Jestem też stałą czytelniczką więc może jak Ty już zostaniesz mamą to będę mogła znaleźć u Ciebie trochę porad :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne wesele, przepiękna panna młoda i sukienka :). Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, szkoda,że tak mało zdjęć! Chceeeemy więcej i więcej ;)
    Mam nadzieję,że ze sesji plenerowej będziemy mogli zobaczyć o wiele więcej zdjęć! ;)
    suknia cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. (nie wiem czemu poprzedni komentarz się nie opublikował więc jęsli nagle bedą dwa to przepraszam)
    Jak już wcześniej komentowałam niektóre wpisy (z innego konta) - jestem totalną fanką Twoich ślubnych organizacji :)
    Był stres podczas podziękowań dla rodziców? Dla mnie to chyba najbardziej stresujący moment podczas wszystkich ślubów na jakich byłam - sama płaczę :)
    pięknie wyglądałaś!
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny góralski klimat :) Kocham takie wesela!

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNIE ! Jako, że jestem teraz na etapie planowania wesela, powiem całkiem szczerze, że suknia jest cudowna (wcale nie dlatego, że jest zupełnie taka jak moja wymarzona ;) ). Jeszcze ten pas... Aż żałuje, że nie jestem z Waszych rejonów i nie zrobię folkowego wesela (u mnie byłoby to co najmniej dziwne).
    Wile szczęścia i miłości Wam życzę, a za Maleństwo trzymam mocno kciuki, przede wszystkim żeby było zdrowe (bo to przecież najważniejsze)
    Pozdrawiam, Sylwia
    P.S. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE ! Jako, że jestem teraz na etapie planowania wesela i szukania sukni powiem, że ta Twoja jest CUDOWNA ( i to wcale nie dlatego, że jest taka jak moja wymarzona ;) ). Dodatkowo ten pas... Aż żałuje, że nie mieszkam w Waszych rejonach i nie zrobię folkowego wesela (u mnie byłoby to co najmniej dziwne). Czas zacząć szukać wszędzie gdzie się da takiej sukni ;)
    Wyglądaliście naprawdę pięknie. Wiele szczęścia i wiecznej miłości Wam życzę, a za Waszego Maluszka trzymam kciuki, żeby był zdrowy (bo to najważniejsze).
    Pozdrawiam, Sylwia
    P.S. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z pleneru :) i informację o płci brzdąca

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu, w końcu się doczekałam tych zdjęć! i nie zawiodłam!
    przepiękne, bo jakże uroczysta chwila!! cudnie wyglądaliście!
    i podoba mi się motyw/wzór na ścianie!!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki:) wszystkie zdjęcia są piękne:)d.

    OdpowiedzUsuń
  12. superrelacja Kasiu :) wszystkiego najlepszego dla Was! :*
    ps. widzę, że w kościele zrezygnowałaś z góralskiej chusty na rzecz białego okrycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądałaś PRZEPIĘKNIE! dużo szczęścia;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na ten post :) przepięknie wyglądałaś!
    szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz pięknie !!! :) Widać, że wesele było udane i piękne. Dużo szczęścia i miłości Wam życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Idealnie oddany pozytywny klimat całego wydarzenia. Bardzo podoba mi się pas na twojej sukni. Świetne urozmaicenie i nawiązanie do tradycji. Byłaś piękną panną młodą! Szczęścia!

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia. Wygladalas przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko wygląda wspaniale ! gratulacje i dużo miłości !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne wesele! z jakiej firmy suknia ślubna? cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu wyglądałaś pięknie :-)
    Widziałam Was w sobotę koło 11-12 na spacerze chyba jak trzymaliście się za ręce, widać tą Waszą miłość, promieniujecie nią z daleka. Życzę Ci tego żeby już tak zostało na zawsze, do końca bo "bezpowrotnie stracona jest każda chwila, której nie wypełnia miłość."
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. WSPANIALE!!! WSZYSTKO IDEALNIE!!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu wyglądałaś , cudownie :) Niech wam się wiedzie , a mały robaczek rośnie zdrowo ,
    pozdrawiam .W jakim kościele miałaś ślub ??

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wspaniałych wydarzeń, życzę szczęścia i trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapomniałam dodać, że najbardziej podoba mi się zdjęcie z toastem :)
    Pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  26. ślub w ciąży i biała suknia? :/ i Ty się uważasz za góralkę?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są takie klimatyczne śluby i wesela :) W takich momentach żałuję, że nie urodziłam się na Podhalu ;)

    OdpowiedzUsuń