piątek, 25 lipca 2014

Strój dnia: Jasny żakiet ze złotymi guzikami, khaki spodnie rurki w wersji Mama i jasne koturny.


 Odkąd zainwestowałam w dwie pary ciążowych rurek, z których jedne przedstawiam Wam dziś, stanowią one podstawę większości moich zestawów. Bluzkę z haftem początkowo chciałam sprzedać (nie założywszy jej nigdzie wcześniej), jednak ostatecznie przekonałam się do niej, dzięki fajnym gumkom na dole, które "rosną" razem ze mną. Tym razem łączę ją z beżowym żakietem, o którym zapomniałam, i który odnalazł się przy okazji lokowania wszystkich ubrań w nowej szafie. A buty kupiłam w CCC, gdzie obecnie znajdziecie w je na 50procentowej wyprzedaży.


Marynarka i bluzka: secondhand. Spodnie: H&M Mama, secondhand. Torebka: New Yorker. Buty: CCC.


 A wracając do miejsca, z którego dziś piszę, o Kinie Letnim Sopot - Zakopane pisałam już w tamtym roku, zapraszam do wpisu: "Orange Kino Letnie - czyli spotkajmy się w Zakopanem!"
W tym roku pogoda, póki co, płata niezłe figle, jednak nie brakuje fanów darmowych, wieczornych seansów pod gołym niebem ;-) Tegoroczny repertuar przedstawiam poniżej i... zapraszam, hej! ;-)


6 komentarzy:

  1. Promieniejesz - ale z tym stwierdzeniem pewnie nie jestem pierwsza. Fajny look!
    Postaram się wpaść do Kina letniego podczas mojego pobytu, mają kilka ciekawych propozycji.
    Pozdrawiam!
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  2. w ciemniejszych włosach Ci o niebo lepiej :)
    z Zakopanego wróciłam przedwczoraj wieczorem, a z chęcią zawitałambym tam znowu (a to dopiero za miesiąc :P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na żywo jeszcze lepiej;)
    widziałam Cię z mężem na najlepszych lodach czyli u Żarneckiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lody u Żarneckich to moja największa ciążowa zachcianka. właściwie nie tylko ciążowa, bo trwa odkąd je posmakowałam po raz pierwszy ;-)

      Usuń
    2. Wiem bo widzę Cię tam nie po raz pierwszy ;))

      Usuń