środa, 27 sierpnia 2014

Czas dla dziecka: Katalog H&M KIDS - 20% na całą kolekcję dziecięcą!


Witam wszystkich H&Mowych maniaków! Z racji takiej, że jest to jedyny sensowny dla mnie sklep z działem dziecięcym w Zakopanem, oraz z racji takiej, że jak pewnie większość z Was wie, informacje o przecenach i promocjach mam z pierwszej ręki, postanowiłam przypomnieć Wam o trwającej zniżce na Katalog Kids ;-) Od 23 sierpnia do 7 września można, a nawet trzeba szaleć!


Co trzeba zrobić? Najpierw wybrać dużo dużo rzeczy, a następnie przy kasie pokazać poniższy kupon (w wersji wydrukowanej, sfotografowanej lub elektronicznej). I taka cała filozofia, a 20% ceny zaoszczędzone ;-)


Osobiście musiałam się bardzo hamować, żeby nie wynieść pół działu ze sklepu, ponieważ, jak się już wkrótce przekonacie, niedługo spadnie na mnie i Zośkę taka lawina cudownych ubranek prosto z Hameryki, że Zośka chyba będzie musiała się przebierać pięć razy dziennie od urodzenia, żeby we wszystkim wystąpić ;-) Nie powstrzymałam się tylko przed tym:


No ale, sami widzicie, że nie mogłam się powstrzymać... Enjoy! ;-)

PS Przypominam, że dzieci w H&M mają nawet 170 wzrostu, więc posiadaczki rozmiaru S, a nawet M, spokojnie mogą zajrzeć do sklepu z tym kuponem ;-)

6 komentarzy:

  1. Wczoraj wyszliśmy z tymi bordowymi adidasami, dresowymi szarymi spodniami i szarą bluzą LA (z 3zdjęcia), klasyczną biała koszulą i czarnymi rurkami (6cio latek idzie do pierwszej klasy!), do tego jeszcze 2pack przejściowych czapek i fullcap z czaszką, bo ostatnio to motyw przewodni ;) zaoszczędziłam ok 60zł :) i podziwiam Cie, ze oparłaś się pokusie tych mini ciuszków:P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę, że mieszkasz w Zakopanem! Może nie tyle miasto - co idealna baza wypadowa w Tatry! To jedno z moich większych marzeń <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam H&M. Młody połowę szafy ma właśnie z tego sklepu. Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. http://demotywatory.pl/4349104/Chcialabym-byc-gasienica wiem ze to nie na temat ale to coś dla ciebie od fanów :)

    OdpowiedzUsuń