piątek, 8 sierpnia 2014

DIY: 13 moich projektów DIY - głosowanie.

Przez pewien portal, z którym będę wkrótce współpracować, zostałam poproszona o wytypowanie 10 swoich "najbardziej udanych" projektów DIY. Ja pytam: jak, ja sama, mogę obiektywnie wytypować swoje projekty? Pomożecie? ;-)

Poniżej przedstawiam moją trzynastkę, bo trzynastka zawsze przynosi mi szczęście. Pozostałe projekty w linku na samym dole wpisu. Za każdy komentarz ze wskazaniem Waszego faworyta, stokroć dzięki ;-)

- chyba nadal uważam ten projekt za najbardziej efektowny i zarazem uroczy, jaki udało mi się wcielić w życie i postawić w domu: gałąź + papier śniadaniowy + sznurek + wazon wypełniony solą = tysiąc pięćset do wystroju pomieszczenia ;-)


- pięciominutową pracą i rzeczami, które ma każdy w domu, można całkowicie zmienić klimat surowych, minimalistycznych świeczników.


- tylko z poniższego zdjęcia mogę przypomnieć sobie, jak wtedy wyglądały, ponieważ zostały mi gwizdnięte przez znajomych przy pierwszej wizycie, po opublikowaniu posta ;-)


- totalny spontan, a potem rozpędziłam się i zrobiłam ich dla znajomych kilkadziesiąt ;-)


- i teraz cała rodzina płacze, bo bez wyrzutów sumienia zastawiłam ją całkowicie szafą... odpokutuję, w wolnym czasie przemaluję w innym miejscu ;-)


- taki naszyjnik najbardziej w moim stylu, jaki dotąd udało mi się stworzyć.


- jeden z pierwszych naszyjników.


- rzec by się chciało: od tego wszystko się zaczęło :-)


- moje torebki, torebeczki i torebunie... czerwona faworytka w drugim linku ;-)


- idąc za kwiatowym ciosem, dwie pierwsze sukienki z kwiatkami i dwie półnagie, przeodważne dziewczyny na śniegu! ;-)


- pamiętam, że wtedy tylko Zara miała asymetryczne spódnice (nie jak teraz, kiedy zalała nas masówka z każdej strony), a ja szalałam na ich punkcie, klnąc jak szewc na kosmiczną cenę ;-)


- etap "psucia" i cięcia wszystkiego, co podeszło mi pod nożyczki ;-)


- ciasto mistrz, spróbujcie sami ;-)


Oto moja trzynastka, całą resztę znajdziecie przeglądając - KATEGORIA: DIY -
Wasz faworyt? ;-)

27 komentarzy:

  1. Po obejrzeniu 13-stki trzeba przyznać że niebywale zdolna z Ciebie bestia :) Trudno się zdecydować na jeden najlepszy pomysł... Ocenię wg dwóch kategorii: 1) jeśli chodzi o łatwość i prostotę wykonania przez każdego vs efektowność to nr 1 i 2.
    Kat 2) natomiast jeśli chodzi o nakład pracy, pomysł i poziom na który nie każdy się da radę się wspiąć to zdecydowanie nr 10.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. parzenica jest cudna ale głosowałabym na nr 1:) prosta i efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 8, Kubki są przecudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3,5 i 7 :)
    Ja się nie dziwię, że rodzina płacze, bo jak mogłaś takie piękne dzieło zasłonić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te kwieciste spódniczki!!wow

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Parzenica, naszyjnik z zamków, asymetryczna spódnica, ciasto bez pieczenia, pozdrawiam!!

    Ps. Widze, że każdy ma inne typy, więc nie wiem czy Ci to będzie takie pomocne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 - są piękne, proste i urocze :) 6 - to była moja inspiracja do zrobienia swojego naszyjnika w złocie, 8 - efekt extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są rewelacyjne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1, 3, 4, 8, 9, 10

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik z zamków, ocieplacze i ciasto! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik z zamków, do tej pory chcę taki mieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. parzenica jest fantastyczna :) Masz talencior ogromny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zacznę od ciasta, potem zamkowy naszyjnik no i torebunie dla mnie są hitem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie super kreatywne, ale wybieram 6 i 11

    OdpowiedzUsuń