środa, 13 sierpnia 2014

Kicz - Ciuch, czyli mały second hand w sieci.



 Pomysł ten chodził za mną od kilku miesięcy - kiedy mój profil na facebooku przekroczył 1 400 fanów, a wyświetlenia bloga przekroczyły 60 000 miesięcznie, odkryłam, jaką moc może nieść ze sobą magia internetu. Zdaję sobie sprawę, że nie chwalę się ogromną statystyką, jednak taka ilość odwiedzających nie raz pomogła mi w wielu sprawach, nie raz rozwiała moje wątpliwości w różnych tematach, czy pozwoliła coś znaleźć, odszukać. Podobno kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana - startujemy, jak się napijemy to się napijemy, jak nie, wiele nie tracimy ;-)

Czym jest Kicz - Ciuch? Jest to mini second hand online, do którego wybieramy tylko te rzeczy, które nam się podobają. Mamy dostęp do dobrych marek, wiele rzeczy jest nowych, reszta w stanie idealnym, a wszystkie ceny jawnie przedstawione pod każdym zdjęciem. Wciąż działamy na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy", strona internetowa jest jeszcze w budowie, dziś serwujemy Wam przedpremierowo profil facebookowy. Enjoy ;-)

Kicz - Ciuch


https://www.facebook.com/pages/Kicz-Ciuch/696746740374293

7 komentarzy:

  1. Kasia - wszystko ładnie, tylko ta nazwa Kicz - nie pasuje, bo wszystko jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, a w jaki sposób to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy skontaktować się przez wiadomość prywatną na facebooku.

      Usuń
  3. Jak dla mnie to żaden kicz :D bardzo fajne ciuszki

    OdpowiedzUsuń