wtorek, 12 sierpnia 2014

Kosmetyk na sierpień: Moja codzienna pielęgnacja twarzy - Ziaja, oczyszczająca seria z liści drzewa Manuka.

Jak już dowiedzieliście się z ostatniego wpisu, odkąd profesjonalny sklep Ziaja zawitał do Zakopanego, stał się moim ulubionym miejscem kosmetycznym i wszelkie inne drogerie poszły w odstawkę. Jako posiadaczka skóry suchej, jednak z drobnymi, ale uporczywymi niedoskonałościami, które pojawiają się niewiadomo skąd, jakiś czas temu postanowiłam przetestować prawie całą, oczyszczającą serię z liści drzewa Manuka.

Oczyszczająca seria z liści drzewa Manuka, to seria przeznaczona dla skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Hydrofilowy ekstrakt z wyżej wymienionych liści wywodzi się z medycyny naturalnej, gdzie jest stosowany jako leczniczy kompres na rany i podrażnienia naskórka. Posiada właściwości antybakteryjne (co jest dla mnie bardzo ważne), zmniejsza infekcje i łagodzi podrażnienia skóry twarzy. Zanim się rozpiszę, przedstawiam Wam mój zestaw do codziennej pielęgnacji twarzy:


(Od lewej)
Żel myjący, normalizujący na dzień / na noc - oczyszczający, spłukiwalny żel (nie zawiera mydła), oczyszcza pory skóry, skutecznie usuwa nadmiar sebum, pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka. Od siebie dodam, że cała seria cudownie pachnie (można się uzależnić od tego zapachu ;-)), a żelu wystarczy jeden ruch pompką na dokładne umycie całej twarzy (poprzednich musiałam używać zdecydowanie więcej).

Tonik zwężający pory na dzień / na noc - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Od siebie dodam, że dobrze działa ściągająco i choć atomizer nieco na początku może denerwować (przez wypuszczanie małej ilości toniku na wacik), przy dłuższym stosowaniu okazuje się, że mała ilość idealnie przygotowuje skórę pod nałożeniu kremu.

Krem nawilżający balans korygująco - ściągający - nietłusty, bardzo lekki krem, zapewnia efekt matujący skóry, redukuje zaskórniki oraz łagodzi podrażnienia. Od siebie dodam, że dobrze nawilża (co jest dla mnie najważniejsze), ale zarazem szybko się wchłania i jest idealny pod makijaż.

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom - głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum, ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające. Od siebie dodam, że na opakowaniu jest napisane, żeby po prostu umyć nim twarz po umyciu żelem, jednak ja nakładam sobie na 10 minut, podczas których na przykład biorę kąpiel, po czym spłukuję. Dzięki temu wydaje mi się, że dogłębniej działa na mojej skórze.

Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc - nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego, redukuje zmiany potrądzikowe, rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne. Od siebie dodam, że również cudownie się wchłania i bardzo dobrze zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory.


To właśnie moich 5 podstawowych kosmetyków do codziennej pielęgnacji twarzy. Póki co, jestem w nich zakochana, jak również w efektach, jakie pojawiają się na mojej twarzy, dlatego z czystym sumieniem polecam je w dzisiejszym poście. Jak już wcześniej wspomniałam, kocham Ziaję za cudowne, pachnące i zarazem antyalergiczne kosmetyki, ale również za bardzo przestępne ceny i promocje. Na przykład? Na przykład powyższe kosmetyki dostałam w zestawach "1 kosmetyk gratis" i żeby Was nie skłamać, odkopałam paragon i za cały mój powyższy zestaw zapłaciłam 25 złotych!


Nic, tylko polecać, enjoy ;-)

9 komentarzy:

  1. O jaaaa :) Super promocja z takim drugim gratisem :) Muszę oblatać moje drogerie , może gdzieś dorwę jakiś zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra używa tego kremu z 3% kwasem, bardzo sobie chwali za prawie całkowite wygojenie blizn potrądzikowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te dwa zestawy, używam ich od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Zapłaciłam nawet mnie, bo 23zł. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Które z produktów najlepiej nadaje się do usunięcia zaskórników i zwężenia porów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście polecałabym połączenia pasta + tonik ;-)

      Usuń
    2. Dziękuje za pomoc, zaraz wybieram się na zakupy :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie produkt świetny. I mega zaskoczenie, bo cana jest rewelacyjna! Jak kupilam, nie bylam za bardzo przekonana, bo nikt jeszcze nic o nich nie pisał, ale teraz pojawia sie coraz więcej wzmianek o tej serii. Jak dla mnie działanie dokładnie takie, jak obiecuje producent. Do pary stosuję też żel aloesowy z "Gorvita" i moje okropne przebarwienia po trądziku prawie zniknęły. moge swobodnie juz pokazać sie bez tony podkładu i korektora ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dziś krem na noc, krem na dzień, tonik i pastę, zobaczymy :) zainspirowałas mnie! :)

    OdpowiedzUsuń