niedziela, 24 sierpnia 2014

Lazy Sunday: Coffee, bed & "Chce się żyć".


Nie wiem, jak u Was, ale 6 stopni w nocy, nie świadczy o niczym innym, jak o tym, że Zakopane powoli wita jesień. Wciąż łudzę się, że wrzesień znów zaskoczy mnie upałami, jednak kiedy patrzę na to, co dzieje się dziś za oknem (nie wiem, czy temperatura przekroczyła 10 stopni, bo boję się otworzyć okno, do tego jest tak deszczowo i ciemno, że czuję się, jakby był wieczór), trudno mi w to uwierzyć. Plany na dziś miały być inne, chciałam Wam pokazać, w jakie cudowne swetry już zainwestowałam (tak, już - taki mamy klimat ;-)), jednak przy tej pogodzie nie pozostaje mi nic innego, jak kubek czegoś gorącego i dobry film. A tytuł na dziś to "Chce się żyć", którego do tej pory nie widziałam, a podobno zdecydowanie powinnam.

PS Teraz mam dużo wolnego czasu, prawie aż do samej gwiazdki, którą z moim życiowym szczęściem, pewnie spędzę na porodówce :P Macie jakieś swoje wciągające seriale, które polecicie mi na długą jesień w Zakopanem? Póki co, na pamięć znam "Friends" i "Desperate Housewives", choć nie wiem, czy znów nie wciągnę się w ten drugi tytuł, bo za każdym razem wydaje mi się, że każdy odcinek oglądam po raz pierwszy ;-)


No i po intensywnym weekendzie, do Kicz - Ciuchu trafiły wszystkie nowości w tym miesiącu, zachęcam do oglądnięcia, klikając w poniższe zdjęcie:

https://www.facebook.com/pages/Kicz-Ciuch/696746740374293?sk=photos_stream&tab=photos_albums

16 komentarzy:

  1. ja też mam wiarę w to, ze wrzesień będzie cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam House of cards i The Fall / ten drugi ma tylko 5 odcinków, ale zawsze to coś ;)/

    OdpowiedzUsuń
  3. Orange is a new black
    Girls
    Pretty Little Liars - bardzo lubiany masowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli podoba Ci się "Friends" to pewnie polubisz HIMYM, czyli " How I Met Your Mother" oraz "New Girl". A co do desperatek to obejrzenie ich po raz kolejny jest zdecydowanie dobrym pomysłem :) w tym stylu polecam "Devious Maids". "House of cards" to fajny serial, no ale trzeba lubić takie klimaty, a jest dość specyficzny i nie każdemu może się spodobać, mi się podoba, zawsze przed obejrzeniem warto poczytać trochę na temat danego serialu i obejrzeć sobie zwiastuny

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tvnplayer polecam "Wszystkie wcielenia Tary" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, ja mam termin na 4.04. więc z moim szczęściem jest szansa, ze Wielkanoc spędzę na porodówce jeśli Cię mogę w ten sposób pocieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny moment, by powtórzyć Dr House'a i Seks w wielkim mieście ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jesień i siedzenie pod kocem z kubkiem herbaty to dla mnie sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ja Ci zazdroszczę tej jesieni w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z całego serca polecam "orphan black", wciągnęłam w to pół rodziny i wszystkich znajomych ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu jestem zainteresowana zakupem sweterka prosze podaj @ konkatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, a czy mozesz wystawić https://www.facebook.com/696746740374293/photos/a.696757720373195.1073741831.696746740374293/703011286414505/?type=3&theater na szafa.pl ? :) byłabym bardzo wdzieczna bo mam tam konto :) Ugadamy się do sprzedaży (wymiany - prowizja) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mamy takie samo "szczęście" :)
    Ja też przewiduję, że gwiazdkę spędzę na porodówce, bo to zresztą są moje urodziny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. a Gra o tron?? Na pewno Cie wciagnie:D

    OdpowiedzUsuń