niedziela, 3 sierpnia 2014

Strój dnia: Falbanki i kwiatki pod samiuśkim Giewontem.


 Falbanki i kwiatki pod samiuśkim Giewontem, czyli nic innego, jak cudowna, słoneczna i wolna niedziela na łonie natury ;-) Powróciły mi cudowne dolegliwości ciążowe (bo chyba za szybko ucieszyłam się, że wraz z wkroczeniem w drugi trymestr wszystko, co złe, jak ręką odjął), dlatego staram się spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, co aktualnie trochę mi pomaga. Dziś pogoda dopisała, dlatego w kwiatkach i falbankach spacerowałam po sąsiedzkich łąkach ;-)


Bluzka i spodenki: H&M. Naszyjnik: Forever21.

PS Zapraszam na wyprzedaż na moje allegrowe konto, gdzie oddaję dużo za grosze, sami sprawdźcie - Skalska na allegro!

8 komentarzy:

  1. śliczny zestaw,spodenki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw piękny :) niby prosto a jednak łał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny zestaw:) wielbię twój naszyjnik hah :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, jeszcze niedawno zazdrościłam Ci, że jesteś w ciąży! A teraz okazało się, że ta zazdrość była niepotrzebna, bo sama jestem. Dlatego chciałabym Cię prosić o stworzenie posta z ABC szafy kobiety w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje! ale co do szafy, to jako posiadaczka dwóch par ciążowych rurek, jako jedynych oznak ciąży w szafie, nie mam co doradzać ;-)

      Usuń
  5. W moje komentarze są omijane i niepublikowane, ech.

    OdpowiedzUsuń