poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Strój dnia: Think pink, czyli różowa koszula na dobre rozpoczęcie tygodnia.


 Wczoraj narzekałam i przedstawiłam Wam, jaka paskudna jesień zawitała do Zakopanego, dziś zdjęcia w pełnym słońcu - tak, ja też tego nie ogarniam :-) Jednak na zdjęciach widać, że nie mam nic przeciwko takiej pogodzie na rozpoczęcie tygodnia.
Dziś w roli głównej koszula wiązana pod szyją, w kolorze pudrowego różu, w połączeniu z rurkami, które okrutnie podwinęłam, jednak w pewnym momencie zrobiło mi się tak ciepło, że myślałam, że zwariuję ;-) Taka pięknista i różowa życzę Wam pięknego dnia - enjoy!
 

Koszula: Kicz-Ciuch. Spodnie: H&M Mama. Torebka: Stylowe Buty
Buty: dzika wyprzedaż na allegro ;-)

13 komentarzy:

  1. dlaczego nie widać ci brzucha ? z tego co piszesz jesteś już w zaawansowanej ciąży a po brzuszku ani śladuu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dlatego, że
      a: nie ma ochoty go eksponować
      b: jest mały i go nie widać, tak jak u mnie np.
      c: ma ubraną szeroką koszulę..
      d: bywa że w pierwszej ciąży długo brzuszek sie nie "objawia" tak jak u mnie np.

      Usuń
    2. ej ej ej! brzuch jest jak duży duży arbuz, jednak ta koszula jest tak luźna, że tak mi go zamaskowała ;-)

      Usuń
    3. Brzucha nie widać, ale po twarzy i po nogach widać, że masa rośnie. :D

      Usuń
  2. koszula ma piękny kolor!

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny zestaw :) i faktycznie brzuszka nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie dlatego, ze bluzka jest luzna, poza tym nie kazdy musi w ciazy wygladac jak tur;) Pieknie wygladasz, zreszta jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula jest świetna!
    to piękna rzecz, będziesz w niej chodziła jeszcze przez wiele sezonów, bo to ponadczasowy ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz,świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń