wtorek, 12 sierpnia 2014

Strój dnia: Totalny, ciążowy luz, czyli materiałowe spodnie w roli głównej.


Dzisiejszy zestaw specjalnie dla tych osób, które proszą o post "ABC ciążowej szafy". Moje drogie, tak, jak wyglądam powyżej, tak wyglądam ostatnio najczęściej ;-) Po raz pierwszy w życiu nie narzekam na to, że w lecie temperatura w Zakopanem bardzo rzadko przekracza 25 stopni, bo z tego, co wiem, chyba w całej Polsce, prócz Podhala, panują ogromne upały, co za wesołe dla ciężarnych na pewno nie jest. Ja, jak widać, najczęściej wybieram luźne, materiałowe spodnie, których w szafie mam co najmniej 5 par w różnych kolorach. Co do "ABC ciążowej szafy", to za dużo do polecania nie mam. Posłuchałam Waszych rad jakiś czas temu i w mojej szafie, z rzeczy stricte ciążowych mam tylko dwie pary spodni rurek z bawełnianym pasem na brzuch. Cała reszta nie zmieniła mi się, być może przez to, że lubię taki luźny, oversize'owy styl, co mi teraz wiele ułatwia ;-) W połączeniu luźnych spodni, luźnego topu, wygodnych butów i pojemnej torby, można mnie aktualnie spotkać najczęściej - no bo nie oszukujmy się, w czym będzie mi wygodniej ;-) Enjoy!

10 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz! Masz juz taki duzy brzuszek:)
    Mam pytanie. Czy jestes fryzjerka? Czytalam wszystkie posty o koloryzacji itp i bardzo mnie to ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka gęsta czupryna! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz przeslicznie. cala promieniejesz!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy! Zapraszam do nas! (bloga prowadzą dwie siostry, na dodatek bliźniaczki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam - luźne spodnie z materiału to moja odpowiedź na każdą pogodę :) A do tego nie trzeba przepłacać za super specjalne ciążowe fasony, żeby dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam - luźne spodnie z materiału to moja odpowiedź na każdą pogodę :) A do tego nie trzeba przepłacać za super specjalne ciążowe fasony, żeby dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jakie masz piękne włosy!!!
    Brzuszek już też taki okrąglutki :) Ja jestem dopiero w 6 tygodniu i już nie mogę się doczekać pierwszych krągłości.
    Fajnie, że napisałaś posta w odpowiedzi na moją prośbę o ABC ciążowej szafy.. Pozdrawiam, stała bywalczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Wygodnie, ale modnie i świeżo- i to mi się najbardziej podoba. Pamiętam, jak jeszcze niedawno sama nosilam ciążowe ciuchy i zawsze starałam się, żeby były wygodne, ale jakoś wyglądały. Bloga znalazłam niedawno i chyba zostanę na dłużej.

    pozdrawiam i zapraszam tez do siebie:

    www.mammakreatywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń